۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۵۲۶۵۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

آثار فاخر برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تولید شود

حجت الاسلام شکریان امیری بر لزوم تولید آثار فاخر در زمینه معرفی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: معرفی هنرمندانه همراه با تولید محتوای فاخر و غنی در حوزه فرهنگ نیازمند عزم و اراده نیروهای دلسوز و جوانان انقلاب اسلامی در حوزه تولید محصولات فرهنگی است.
ناصر شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران صبح امروز در جمع اعضای فعال ستاد دهه فجر در بابل با اشاره به اهمیت معرفی دستاوردها و جایگاه انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی بارقه امیدی در میان تاریکی ها و سیاهی ظلمت انگیز در دوران تاریخ معاصر بود و توانست قدرت های استکباری شرق و غرب را به چالش بکشاند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون شاهد دشمنی های گسترده دشمنان علیه انقلاب اسلامی در قالب های مختلف بودیم اما با درایت حکیمانه ولایت فقیه و حضور همیشه در صحنه مردم در صحنه های انقلاب، تمام نقشه های آنان برای از بین بردن انقلاب ناکام ماند.

استاد حوزه علمیه با قیاس بین وضعیت امروز و روزهای نخستین انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز جایگاه و قدرت نظام اسلامی در سطح منطقه و جهان یک جایگاه برجسته و منحصر به فرد است و دشمنان بارها به این امر اعتراف کرده اند.

وی با بیان این مطلب که طرح مهم  رسانه های معاند بیگانه برجسته سازی مشکلات داخلی است، تصریح کرد: نادیده انگاری دستاوردهای انقلاب اسلامی به رغم توطئه ها و بحران ها در کنار تحریم های ظالمانه و سخت و برجسته سازی برخی مشکلات در کشور از ترفندهای رسانه ای دشمن است.

حجت الاسلام شکریان امیری بر لزوم تولید آثار فاخر در زمینه معرفی انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: معرفی هنرمندانه و تولید محتوای فاخر و غنی در حوزه فرهنگی نیازمند عزم و اراده نیروهای دلسوز و جوانان انقلابی اسلامی بر اساس خلاقیت آن در حوزه تولید محصولات فرهنگی است.

وی با تاکید بر این مطلب که نیازمند یک عزم بزرگ توام با برنامه حساب شده در فضای مجازی هستیم، اظهار داشت: امروز دارای ظرفیت های بالقوه در زمینه  فرهنگی هستیم و باید با شناسایی این قابلیت ها، از این ظرفیت ها برای تبلیغ فرهنگ دینی و انقلابی استفاده شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران تولید محتوای فرهنگ دینی و انقلابی را بر اساس قالب هنرمندانه و هوشمندانه یادآور شد و گفت: داشتن دانش رسانه ای، ارتقاء سطح آگاهی و تشخیص درست ذائقه مخاطب از ضرورت های تولید محصول و کار فرهنگی از سوی فعالان حوزه تبلیغ است.

وی دستور آتش به اختیاری از سوی مقام معظم رهبری را یک ضرورت جهادی و خیزش در حوزه فرهنگ دانست و تصریح کرد: هسته های فرهنگی و تبلیغی در سطح کشور با تشکیل قرارگاه های جهادی در حوزه فرهنگی، در مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان سنگربندی کنند تا با عملیاتی کردن طرح های غنی و حساب شده بیش از گذشته با عرضه محصولات خود در فضای مجازی نقش آفرینی شود.

حجت الاسلام شکریان رسالت روحانیت را در دفاع از انقلاب اسلامی رسالتی مهم عنوان کرد و اظهار داشت: اگر نقش روشنگرانه روحانیت نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و امروز نیز روحانیت وظیفه دارد از اصل انقلاب و نظام اسلامی صیانت کند تا به ویژه در ایام دهه فجر دستاوردهای مهم انقلاب و نظام اسلامی را بیشتر از گذشته برای مردم تبیین و تشریح شود./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات