۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۵۲۶۷۲
امام جمعه ایلام:

حفظ نظام اسلامی بزرگترین معروف است

امام جمعه ایلام گفت: یکی از نقشه های دشمنان کم رنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد نا امیدی و دلسرد کردن مردم از حمایت نظام است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والملسمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در جلسه ستاد احیای امیر به معروف و نهی از منکر استان ایلام اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب است.

وی افزود: یکی از نقشه های دشمنان کم رنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد نا امیدی و دلسرد کردن مردم از حمایت نظام است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: حفظ نظام یکی از معروف های بزرگ است که حتی امام راحل(ره) آن را اوجب واجبات خوانده است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: نظام اسلامی از لحظه پیروزی تاکنون همواره مورد تهدید داخلی و خارجی قرار گرفته است که تهدید داخلی بسیار خطرناکتر از تهدیدات خارجی است.

وی ادامه داد: مفاسد بزرگی مانند حقوق های نجومی، اختلاس، رانت خواری و ویژه خواری همه مصداق منکر هستند که باید با آنها مقابله کرد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: یکی دیگر از منکراتی که در حال رشد است ربا است که متاسفانه در حال شیوع است و خداوند آن را به جنگ با خود و رسولش اعلام کرده است.

این مدرس حوزه بیان داشت: بیکاری منشا بسیاری از مفاسد و معضل اصلی کشور است که مسؤولان باید توجه ویژه ای برای حل این منکر داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم به عملکرد مسؤولان نگاه می کنند و اگر کم کاری صورت گیرد نسبت به اصل نظام بدبین می شوند.

امام جمعه ایلام گفت: هر گونه مساله ای که سبب تضعیف نظام شود مصداق منکر و ناامید کردن ملت از آینده نظام گناه نابخشودنی و خیانتی آشکار است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: مسؤولان از ارائه آمار غلط و غیر واقع پرهیز کنند زیرا سبب بدبینی در جامعه خواهد شد.

وی در پایان گفت: بالا رفتن آمار طلاق در جامعه بسیار خطرناک بوده و طول زندگی های مشترک در حال کاهش است که یکی از بارزترین منکرات در اجتماع و دارای مفاسد بسیاری است./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات