۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۵۲۶۸۵
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین همدان:

بصیرت افزایی و تبیین مبانی اسلامی وظیفه همه مسلمانان جهان است

حجت الاسلام گنجعلی گفت: امام خمینی(ره) و یاران با وفای ایشان با بصیرت افزایی در جامعه تفکر دینی را در ایران ایجاد کرده و راه صحیح را نه تنها به مردم ایران بلکه به تمامی افراد اهل فکر در جهان نشان دادند.
حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان 

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به یوم الله 12 بهمن ماه 57 بیان داشت: 12 بهمن ماه سال 57 روزی ماندگار در دل ملت شریف ایران بوده و کارنامه مردم انقلابی ایران اسلامی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: استقبال پرشور مردم ایران اسلامی از رهبر کبیر انقلاب در سال 57 نشانگر پیوند معنوی مردم با ولایت فقیه و محبوبیت روحانیت در جامعه اسلامی ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تا زمانی که مردم و مسلمانان پشتیبان خط ولایت باشند هیچ ضرر و مشکلی برای انقلاب و کشور اسلامی ایران پیش نخواهد آمد.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت امام خمینی(ره) اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب به عنوان یک دین شناس و فردی شجاع پا به عرصه مبارزه با رژیم پهلوی گذاشت و با تشکیل قیامی مردمی و با تفکر مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد.

حجت الاسلام گنجعلی گفت: امام خمینی(ره) و یاران با وفای ایشان با بصیرت افزایی در جامعه تفکر دینی را در جامعه اسلامی ایجاد کرده و راه صحیح را نه تنها به مردم ایران اسلامی بلکه به تمامی افراد اهل فکر در جهان نشان داد.

وی در ادامه افزود: مشرو عیت نظام به واسطه مشروعیت دینی حاصل می شود و همچنین مقبولیت نظام به واسطه مردمی یودن است که به نتیجه می رسد و  تا هر زمان که مردم همراه نظام اسلامی باشند انقلاب و مکتب اسلامی پا برجا خواهد ماند.

وی در پایان گفت: روحیه انقلابی گری روحیه ای است همراه با ولایت محوری و ولایت مداری که شجاعت دینی را در بر دارد و اگر کسی اینگونه بود و راه، راهنما و هدف را شناخت و در این مسیر حرکت کرد قطعا به نتیجه خواهد رسید؛ از این رو کشور های اسلامی باید با روحیه ای انقلابی در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند./979/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات