۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۵۲۶۹۸
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

پیش بینی برگزاری ۲۰ هزار برنامه در دهه فجر امسال

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه در برنامه های دهه فجر باید به تقویت مبانی دینی و انقلابی و وحدت ملی توجه ویژه ای شود، گفت: امسال توقع ما حداقل برگزاری ۲۰ هزار برنامه در سراسر استان است.
جلسه ستاد دهه فجر استان خوزستان جلسه ستاد دهه فجر استان خوزستان جلسه ستاد دهه فجر استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشست ستاد دهه فجر استان که پیش از ظهر امروز در فرمانداری اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه بهمن، ماه پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل و آمدن عصاره انبیا و اولیای الهی است، اظهار داشت: امام راحل مصداق جاء الحق و زهق الباطل است و بهمن، ماه شهادت طلبی و پیروزی ملت ایران محسوب می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه امسال توقع ما حداقل 20 هزار برنامه در سراسر استان است، ابراز داشت: سال گذشته ارشاد خوزستان بیش از دو هزار برنامه، سازمان تبلیغات سه هزار برنامه، سازمان جهاد و عشایر یک هزار برنامه، آموزش و پرورش و سپاه استان هر کدام 5 هزار برنامه را در دهه فجر اجرا کردند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در دهه فجر سال 95 بیش از 450 گلزار شهدا در استان عطرافشانی شد، افزود: امسال با توجه به پیشامدهای اخیر و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی کثرت و غنی بودن برنامه ها باید در سطح دستگاه های استان به ویژه مرکز استان را شاهد باشیم.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: سیاست های ابلاغی شورای هماهنگی تبلیغات کشور بر آن است که برنامه ها مبنی بر سیاست ها، اهداف و چشم انداز نظام اسلامی، هماهنگ با ارزش ها و آرمان های والای انقلاب و اندیشه های امام راحل و رهبری باشد.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر در راستای تقویت همدلی و وحدت ملی باشد، خاطرنشان شد: مخالف برنامه هایی که اخلالگر در وحدت ملی، امنیت عمومی و تضعیف کننده نهادها، حاکمیت و دولت باشد، هستیم و دستگاه های مجری برنامه های دهه فجر به تقویت مبانی دینی و انقلابی و وحدت ملی توجه ویژه ای داشته باشند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: ظرافت ها در محتوای برنامه های تبلیغی مورد توجه قرار گیرد و از آنجا که بازار یکی از ارکان مؤسس انقلاب است، توقع داریم تبلیغات شهری آن فراتر از شهرداری باشد.

در ادامه اهوازیان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز با اشاره به گزارش های ارائه شده کمیته های 17 گانه ستاد دهه فجر شهرستان ها عنوان داشت: حداکثر شرایط را برای برگزاری باشکوه تر دهه فجر مهیا خواهیم کرد و سازمان ها و نهادها سریعا برنامه های در دست تهیه را اعلام کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز با بیان اینکه برنامه های دهه فجر از هر حیث باکیفیت برگزار شود، گفت: مردم به خاطر اسلام و دین و حاکمیت اسلام بر کشورمان خون ها داده و رنج های بسیاری را تحمل کردند و حفظ چنین هدیه الهی بسیار مهم و باارزش و کوچکترین وظیفه ما گرامیداشت ایام الله دهه فجر است./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات