۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۸۰۸
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

تکریم ارباب رجوع از مصادیق امر به معروف است

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع از مصادیق امر به معروف عملی است، گفت: هر فرد در هر مسؤولیتی باید مروج اخلاق حسنه و نیکو در جامعه باشد.
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که در آستانه دهه مبارک فجر برگزار شد ابراز داشت: باید با عمل مروج امر به معروف و نهی از منکر بود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: نماز امر به معروف عملی بوده و انسان را از فحشا دور نگاه می دارد.

وی در ادامه بیان داشت: روح نماز باید در اعمال انسان متجلی شود و نمازی مورد قبول است که اعمال انسان را اصلاح و بنده را از محرمات دور کند.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به لزوم مسؤولیت پذیری در هر شغلی اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع از دیگر مصادیق امر به معروف عملی است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد: ارباب رجوع باید از اخلاق مسؤولان درس بگیرند و هر فرد در هر مسؤولیتی باید مروج اخلاق حسنه و نیکو در جامعه باشد.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: اخلاق نیکو و حسنه از موکدات دین مبین اسلام است بنابراین باید نسبت به تربیت اخلاقی و دینی خویش اقدام کرده و ضعف های اخلاقی خویش را برطرف نمود.

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان عنوان داشت: شایسته است هر فردی به صورت روزانه نسبت به تربیت نفس خویش اقدام کرده و در هر پست و مسؤولیتی بهترین عملکرد را از خویش بجای گذارد./857/پ203/ب1

ارسال نظرات