۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۲۸۷۲
رییس اداره امور قرآنی آذربایجان غربی:

داوطلبان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن به ۳۴۴۲ نفر رسید

رییس اداره امور قرآنی آذربایجان غربی از نام نویسی سه هزار و ۴۴۲ نفر برای شرکت در رشته های مختلف آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.
آزمون حفظ قرآن

حافظ ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اظهار کرد: این آزمون سراسری در ۴ عنوان حفظ قران کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن، معارف اهل بیت (ع) و انس با قرآن در ۲۴ رشته برگزار می شود.

وی گفت: در آذربایجان غربی 3 هزار و 442 نفر داوطلب شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در رشته های مختلف هستند.

ابراهیمی افزود: شهرستان ارومیه با یک هزار و 294 نفر، بوکان با 431 نفر، خوی 383 نفر، میاندوآب  221 نفر  و ماکو 219 نفر بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

رییس اداره امور قرآنی آذربایجان غربی تصریح کرد: آزمون کتبی همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح  دهم اسفندماه سال جاری در 17 حوزه امتحانی مشخص شده برگزار می شود و افرادی که موفق به کسب امتیاز بالای ۷۰ شوند، می توانند در آزمون شفاهی که از ۱۲ تا ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

وی یادآور شد: ضمن اینکه به تمامی نفراتی که موفق به کسب حدنصاب قبولی شوند، گواهی پایان دوره اعطا می شود، تمامی شرکت کنندگان که امتیاز بالای ۹۵ را کسب کنند لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

ابراهیمی گفت: به برگزیدگان آزمون اعم از قرآن آموزان، موسسه های قرآنی و مراکز قرآنی موفق جوایز نقدی اهدا خواهد شد‌./936۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات