۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۵۲۸۹۴
نعمتی در گفت وگو با رسا:

عدم توجه لازم به مسائل معیشتی سبب رد کلیات بودجه ۹۷ شد

سخنگوی هیأت رییسه مجلس گفت: موضوع هدفمندی یارانه‌ها و مسائل معیشتی از جمله مواردی است که در بررسی کلیات بودجه ۹۷ مورد سوال وکلای ملت بود.
بهروز نعمتی

بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره علل رد شدن کلیات بودجه ۹۷ در صحن علنی پارلمان، اظهار داشت: بحث‌های جدی مختلفی در بررسی کلیات بودجه سال ۹۷ وجود داشت که مجموعه آنها عاملی شد تا این کلیات در مجلس رای نیاورد.

وی با اشاره به مسائل معیشتی و اقتصادی، ادامه داد: موضوع هدفمندی یارانه‌ها و در اختیار قرار دادن اوراق مالی به دولت از جمله مواردی بود که از نظر نمایندگان به آنها به طور کامل پرداخته نشده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی موضوعات پرداختی و دستمزدی را نیز مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: مسأله میزان حقوق بازنشستگان و فرهنگیان از جمله موارد بسیار جدی است که باید به آنها پرداخته شود.

نعمتی تأکید کرد: مورادی که به آنها اشاره شد همگی مورد بحث و بررسی مجدد قرار گرفته است، زیرا این موضوعات بسیار مهم مورد سوال بسیاری از وکلای ملت بود.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در بررسی مجدد کلیات بودجه ۹۷، این لایحه با موافقت نمایندگان مواجه شود، گفت: احتمالا کلیات لایحه بودجه ۹۷ در بررسی مجدد به تصویب نمایندگان برسد./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات