۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۵۲۸۹۹
امام جمعه همدان:

خیانت به انقلاب قابل بخشش نیست

امام جمعه همدان گفت: بعضی از علمای شیعه را به جرم شیعه گری سوزاندند؛ اما هیچ کس دست از اعتقادات خود نکشید و راه اهل بیت ادامه یافت.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در همایش فجر فاطمی با اشاره به اهمیت درک و تبیین انقلاب اظهار داشت: هنوز 15 خرداد کلید نخورده بود که به دستور شاه فیضیه را در هم کوبیدند و بسیاری از افراد هنوز روزهای انقلاب و فشار سنگین رژیم پهلوی را فراموش نکرده اند.

وی افزود: اگر صبر و تحمل ها نبود و اگر مبارزات در جامعه شکل نمی گرفت امروز از اسلام خبری نبود از ابتدای اسلام تاکنون هر چه شهید و کشته شده اند، امروز ثمره آن به انقلاب مبدل شده است؛ از این رو هر کس کوچکترین خیانت به انقلاب کند خداوند از او نمی گذرد.

امام جمعه همدان گفت: بعضی از علمای شیعه را به جرم شیعه گری سوزاندند اما هیچ کس دست از اعتقادات خود نکشید و راه اهل بیت ادامه یافت.

وی خاطرنشان کرد: استاد شهید علامه مطهری می گوید دشمنان امامان را شهید کرده اند اما ما بیشتر در حق اهل بیت جفا کرده ایم.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی ابراز داشت: شیعه باید آتشفشان عقل و درایت و علم باشد، شیعه اهل بیت سفیه و احمق نیست و هرکس خود را متعهد می داند باید در راه اهل بیت قدم بردارد.

وی در پایان گفت: انقلاب را باید حفظ کرد و خدا می داند برای ایجاد انقلاب و حفظ آن چه رنج ها و خون دل ها خورده شده است.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: امنیت امروز ما به دلیل رشادت گذشتگان است؛ به همین دلیل باید این مساله به نسل آینده منتقل شود./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات