۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۵۳۰۶۵
امام جمعه بم:

حفظ ارزش های اسلامی مهمترین کار یک فرد انقلابی است

حجت الاسلام دانشی با بیان این که حفظ ارزش های اسلامی مهمترین کار یک فرد انقلابی است، گفت: قدم گذاشتن در راه رهبری انسان را به یک فرد انقلابی تبدیل می کند.
امام جمعه بم

حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با انقلابی بودن، گفت: حفظ ارزش های اسلامی مهم ترین کار یک فرد انقلابی است.

وی افزود: انسان انقلابی هیچ وقت از رهبری جدا نمی شود و تمام سعی خود را می کند که صحبت های رهبری را در جامعه عملی کند.

حجت الاسلام دانشی با بیان این که استکبارستیزی باید با گوشت و خون ما آمیخته شود، خاطرنشان کرد: پشتیبان ولایت فقیه انسان را به یک استکبار ستیز تبدیل می کند و کسی که خود را انقلابی می نامد، باید پشتیبان رهبری باشد.

استاد حوزه علمیه بم ابراز داشت: تفکر غربی انسان را از انقلاب اسلامی دور می کند و به انسان اجازه نمی دهد که تفکر اسلامی داشته باشد.

وی اظهار داشت: افرادی در اوایل انقلاب، انقلابی بودند اما نتوانستند انقلابی بمانند و انسانی که با اندک شبهه از دشمن ترس داشته باشد، انقلابی نامیده نمی شود.

حجت الاسلام دانشی با اشاره به این که حفظ ارزش های اسلامی مهم ترین کار یک فرد انقلابی است، گفت: قدم گذاشتن در راه رهبری انسان را به یک فرد انقلابی تبدیل می کند.

امام جمعه بم بیان داشت: اعتماد کردن به دشمن انسان را از آرمان های انقلاب دور می کند زیرا فرد انقلابی به کسی گفته می شود که در زندگی خود به دشمنان اسلام اعتماد نکنند زیرا دشمنان اسلام ثابت کرده اند که هیچ وقت به فکر دیگران نیستند و همیشه به فکر راحت طلبی خود هستند.

وی با توجه به این که کسی که آمریکا را دوست خود قرار می دهد، ساده لوح یا منافق بوده، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم بیان کرده هیچ وقت دشمن را به عنوان دوست خود قرار ندهید.

وی در پایان گفت: دشمن به دنبال ترزیق تفکر خود بر جوانان ایران است و مردم باید با ادامه دادن راه رهبری سعی کنند از راه دشمن فاصله بگیرند./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات