۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۵۳۱۳۹
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

اعزام بیش از ۱۵۰مبلغ به بقاع متبرکه لرستان

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به آغاز ایام فاطمیه گفت: در این راستا بیش از ۱۵۰مبلغ به بقاع متبرکه استان اعزام شده است.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه بیان کرد: در این ایام از ظرفیت تبلیغی مبلغان بومی و غیر بومی بهره مند می شویم.

وی با بیان اینکه بین ۱۵۰تا ۲۰۰مبلغ به بقاع متبرکه استان لرستان اعزام شده است، عنوان کرد: با حضور مبلغان اعزامی ویژه برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه به میزبانی بقاع متبرکه و در جمع زائران برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده هدف از اعزام مبلغان را تبیین گفتمان انقلاب در جامعه به ویژه بین نسل جوان برای مقابله با توطئه های استکبار عنوان کرد و گفت: مبلغان با بیان دستاوردهای انقلاب تلاش می کنند در حفظ استراتژی نظام که همان حفظ و حراست از انقلاب است، کوشا باشند.

وی در ادامه تبیین سبک زندگی فاطمی و الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) را از دیگر برنامه های تبلیغی مبلغان عنوان کرد و ادامه داد: با تبیین و ترویج ارزش ها تلاش می شود جامعه را به سمت ارزش های دینی هدایت و جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان یادآور شد: با بهره مندی از ظرفیت مبلغان اعزامی از قم و مبلغان بومی تبیین مسائل مهم انقلاب، بیانات رهبری و امام راحل در راستای هوشیاری و مقابله با دسیسه های استکبار جهانی و آمریکا مورد توجه قرار دارد و محافل انس با قرآن نیز در جمع زائران در این ایام برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده بیان کرد: ویژه برنامه های ۱۲ و  ۲۲بهمن ماه نیز با حضور مبلغان در بقاع متبرکه شاخص و مناطق محروم استان برگزار می شود./۹۴۵۱//۳۰۳/خ

ارسال نظرات