۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۵۳۲۲۳
آیت الله طه محمدی:

ملت ایران به بیگانه اجازه دخالت نمی دهد

امام جمعه همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران به همه ابر قدرت های جهان نشان داد که ملت ایران اجازه دخالت به بیگانه را در امور داخلی و خارجی کشور نخواهد داد.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در شب اول مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع همدان بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به همه ابر قدرتان جهان نشان داد که ملت ایران اجازه دخالت به بیگانه را در امور داخلی و خارجی کشور نخواهد داد.

وی در ادامه گفت: عده ای فکر می کردند که انقلاب اسلامی در زمان کوتاهی تجزیه می شود و حتی شاه پهلوی امید برگشت داشت و او این آرزو را با خود به گور برد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: دشمنی دشمنان اسلام مساله ای جدید نیست، مستکبران جهانی از انقلاب اسلامی ناراحت بوده و به دنبال ضربه زدن به ملت ایران هستند.

وی در ادامه با اشاره با اغتشاشات و فتنه های اخیر خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام زمانی با جنگ و زمانی با تحریک فتنه گر به دنبال آسیب زدن به ملت ایران اسلامی هستند.

آیت الله طه محمدی گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی دشمنان اسلام نتوانستند ضربه ای به ایران اسلامی بزنند و ملت ایران در مقابل آنها ایستادگی کردند.

امام جمعه همدان در ادامه افزود: امروز وظیفه هر مسلمان با بصیرت و انقلابی، مقابله کردن با فتنه های جدید دشمنان است و باید با ترویج روحیه انقلابی گری جلوی نقشه های دشمنان بایستیم.

وی در پایان با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یک زمان ایران توانایی ساخت سیم خار دار را نداشت و امروز به برکت انقلاب در سایه امنیت به پیشرفت های فراوانی رسیده ایم./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات