۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۵۳۲۳۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بسیج حضور ۱۰۰ درصدی برای مقابله با استکبار دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج حضور ۱۰۰ درصدی برای مقابله با استکبار دارد، گفت: اربعین حسینی که هر ساله برگزار می شود، تنها شیعه در این مراسم شرکت نمی کنند بلکه از تمام مذاهب و ادیان حضور دارند که انگیزه آن ها حق طلبی است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار سردار غیب‌پرور، رییس بسیج مستضعفان اظهار داشت: امام راحل در کشور بنیانگذار تفکر بسیج مستضعفان هستند.

وی با بیان اینکه جهان به دو جبهه و قطب مستکبرین و تفکر بسیج تبدیل شده است، گفت: امروز مستکبران به هیچی قانع نیستند و چشم طمع به جان، مال، ناموس و هستی تمام انسان ها دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج حضور 100 درصدی برای مقابله با استکبار دارد، افزود: اربعین حسینی که هر ساله برگزار می شود، تنها شیعه در این مراسم شرکت نمی کنند بلکه از تمام مذاهب و ادیان حضور دارند که انگیزه آن ها حق طلبی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: کسانی که انگیزه حق طلبی دارند برای این راهپیمایی حضور دارند، شاید کسی مسلمان نباشد اما این تفکر آن را به اوج می رساند و هدایت می کند.

وی با بیان اینکه امام راحل تفکر حق پرستی را به ارمغان آورده است، ادامه داد: اسم، شناسنامه، شهرت و نوع لباس مهم نیست و فایده ای ندارد، با باطن انسان ها نمره می دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز به مظلومان عالم توجه نمی شود و آن ها تحت دموکراسی له می شوند و انواع و اقسام سلاح ها بر سرشان می ریزند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات