۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۵۳۳۶۱
قالیباف خبر داد؛

تهیه سند تحویل و تحول شهرداری تهران در دوره گذشته

شهردار سابق تهران گفت: در پایان دوره ۱۲ ساله شهرداری گزارش عملکرد بیش از هزار صفحه ای تهیه شد و این گزارش در مجلد ۱۰۰ صفحه ای خلاصه شده است، البته این گزارش تبدیل به سند شده است که سند تحول نام دارد.
دیدار دکترمحمد باقر قالیباف با مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهردار سابق تهران ظهر امروز در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از عنایات این مرجع تقلید، از تهیه گزارشی از دوره 12 ساله مدیریت خود بر شهرداری تهران خبر داد.

وی افزود: در پایان دوره 12 ساله شهرداری گزارش عملکرد بیش از هزار صفحه ای تهیه شد و این گزارش در مجلد 100 صفحه ای خلاصه شده است، البته این گزارش تبدیل به سند شده است که سند تحول نام دارد.

شهردار سابق تهران با بیان این که سند تحول به شورای شهر چهارم تهران تقدیم شد، اظهار داشت: اعضای شورا این سند را تصویب کردند و در اختیار شورای پنجم قرار داده شده است.

وی ادامه داد: در شهرداری چنین رسمی نبود و نهادهای عمومی غیر دولتی بر اساس قانون مکلف هستند که هر 6 ماه یک بار به مردم گزارش کار دهند، در طول دوره شهرداری این کار انجام می شد اما این گزارش و سند هم در این دوره اضافه شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: این کار اضافه شده تا بین هر دوره ای که جا به جا می شود سند تحویل و تحول هم باشد تا مشخص شود که چه چیزی از افراد تحویل می گیرند و چه چیزی تحویل می دهند، این سنت خوب پایه گذاری شده است.

وی عنوان کرد: بعد از شهرداری نیز توفیق خدمت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را داریم که مباحث مربوط به نظام و کشور بررسی و دنبال می شود، امیدواریم که بتوانیم مسیر خدمتگزاری به مردم، پیشرفت انقلاب و تحقق آرمان های حضرت امام و شهدا را تحت رهبری، رهبر معظم انقلاب را با کمک مردم طی کنیم./1323/

ارسال نظرات