۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۵۳۳۷۸
رییس مرکز خدمات:

«عظمت، عزت و استقلال» مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان این که عظمت، عزت و استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: تضعیف وحدت مردم زمینه نفوذ دشمنان در کشور را فراهم می‌کند.
ربانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی در دیدار با مدیران، اساتید و معاونین مدارس علمیه برادران و خواهران شهرستان قزوین، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) سیده نساء العالمین هستند و دارای جایگاه خاصی در نزد حضرت رسول (ص) بودند، گفت: این جایگاه تنها از برای این نبود که ایشان دختر پیامبر (ص) بودند بلکه علاوه بر این، حضرت زهرا (س) همسر ولایت و مادر امامت هستند که هرکدام از این صفات بیانگر شخصیت بالای این بانوی بزرگوار اسلام است.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارکه فجر افزود: با انقلاب اسلامی، خداوند عظمت، عزت و استقلال را به مردم ما بازگرداند و دست مستشاران جنایت‌کار و غارتگر از کشور کوتاه شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از روزهای آغازین تاکنون، تصریح کرد: وحدت و همدلی ملت عزیز ایران در برهه‌های مختلف سبب یاس و ناامیدی دشمنان شده و تمامی نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

وی به سلحشوری‌های رزمندگان دلاور در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تجربه هشت سال دفاع مقدس که نهایت اوج فداکاری و ازخودگذشتگی را در آن مشاهده کردیم، ازجمله ویژگی‌های بارزش مردمی بودن آن بود.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه توضیحاتی در مورد رسالت و مأموریت مرکز خدمات بیان کرد و سؤالات اساتید حاضر در جلسه در مورد خدمات این مرکز پاسخ داد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات