۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۵۳۳۹۷
به همت ایستگاه صلواتی باب الجواد صورت گرفت؛

توزیع ۱۶۰۰۰ وعده غذایی از سوی خیران در شب و شام غریبان ام ابیها

همزمان با شب و شام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) ۱۶ هزار وعده غذایی از سوی خیران در ورودی حرم مطهر حضرت رضا(ع) توسط ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) توزیع شد.
توزیع غذا

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نیوز، صادق عقیلی از بانیان و خیران ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) در این باره گفت: با توجه به خیل گسترده عزاداران و سوگواران در این ایام به حرم مطهر رضوی، با هماهنگی و حمایت‌های آستان قدس رضوی و خیران نیک اندیش برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ارائه خدمات و پذیرایی در ساعات مختلف از زائران و مجاوران انجام شد.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت در شب شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام(ص) و پس از اقامه نماز مغرب و عشا با توزیع 8 هزار کاسه آش از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) پذیرایی شد، همچنین خادمان و خیران ایستگاه صلواتی حضرت باب الجواد(ع) در شام شهادت حضرت زهرا(س) ضمن عزاداری و برگزاری مراسم سوگواری 8 هزار وعده غذایی دیگر نیز میان حاجتمندان توزیع کردند.

عقیلی با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت باکرامت به زائران و پیرو دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر توجه به قشر ضعیف و محروم جامعه انجام گرفت، ادامه داد: این ایستگاه در مناسبت‌های مختلف مذهبی سال شامل اعیاد، ولادت و شهادت حضرات ائمه معصومین(ع) از زائران امام رضا(ع) پذیرایی می کند./934/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات