۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۵۳۴۵۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جلوی ابتذال فرهنگی گرفته شود

نماینده ولی فقیه در لرستان به اقدامات برخی مسؤولان اشاره کرد که به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه به فرهنگ و نوع تربیت فرزندان آسیب می رساند و گفت: باید جلوی ابتذال فرهنگی گرفته شود و مسؤولان هوشیارانه عمل کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: با بهره مندی از این فرصت ها باید در راستای بیان دستاوردهای انقلاب و تبیین ارزش های دینی اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان به دنبال دور کردن نسل جوان از ارزش‌ های دینی و انقلابی هستند، عنوان کرد: باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: دشمنان خارجی و برخی افراد داخلی غرب گرا می خواهند به فرهنگ دینی و اسلامی جامعه ضربه بزنند و ابتذال فرهنگی را در پیش گرفته اند، بصیرت بخشی، روشنگری و نهادینه سازی ارزش ها راه مقابله با دسیسه های دشمن است.

وی بر ضرورت مدیریت جهادی در عرصه فرهنگی تأکید کرد و افزود: راه مقابله با تهاجم فرهنگی نهادینه سازی فرهنگ دینی و ارزش های انقلابی است.

هشدار نماینده ولی فقیه در لرستان به مسؤولان فرهنگی

امام جمعه خرم آباد به برگزاری برنامه هایی با عنوان «جنگ انقلاب» اشاره و عنوان کرد: نحوه برگزاری این برنامه ها که همراه با آهنگ مبتذل، رقص و آواز و تک‌ خوانی زن بوده به دور از فرهنگ اسلامی ایرانی است.

وی به نقش اموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: دانش آموزان به عنوان امانت به این نهاد آموزشی سپرده شده اند و باید نسبت به این امر هوشیار بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: این برنامه اخیر هیچ گونه ربطی به دهه فجر نداشته و بر خلاف دستورات دین و شرع بوده است و این اخرین هشداری است که به مسؤولان داده می شود باید هوشیار باشند در غیر این صورت با متولیان امر برخورد قاطع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تکرار این مسائل خشم مردم متدین را در پی دارد، گفت: مسؤولان باید نسبت به مسؤولیتی که بر دوش دارند هوشیار باشند./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات