۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۵۵۳۴۷۲
مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه علمیه استان ایلام:

راه حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است

مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه علمیه استان ایلام گفت: القای ناامیدی در جامعه و ناکار آمد نشان دادن نظام برای تحت فشار گذاشتن انقلاب و فروپاشی در داخل است که دشمنان این خط را پیش گرفته اند.
تمرخانی

حجت الاسلام حسین تمرخانی، مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه های علمیه استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام اظهار داشت: نقشه جدید دشمنان القای عدم توانایی نظام اسلامی در اداره و حل مشکلات کشور است.

وی افزود: دشمنان خارجی انقلاب و جریان های غربگرای داخلی این مساله را برای نشان دادن بی تدیبر بودن نظام اسلامی در حل مشکلات را جهت تضعیف انقلاب اسلامی دنبال می کنند.

حجت الاسلام تمرخانی خاطر نشان کرد: امروزه مسائل و مشکلات اقتصادی سبب شده تا دشمنان نسبت به این اقتصاد و مشکلات آن در کشور تمرکز ویژه داشته باشند تا از این طریق اهرمی شود برای فشار به ملت.

مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: القای ناامیدی در جامعه و ناکار آمد نشان دادن نظام برای تحت فشار گذاشتن انقلاب و فروپاشی در داخل است که دشمنان این خط را پیش گرفته اند.

وی ادامه داد: ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی در حل مشکلات خیانتی آشکار است و جریان های انقلابی باید با بصیرت افزایی و روشنگری در مقابل این خط مرموز و پیچیده ایستادگی کنند و مردم را آگاه سازند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در برابر این فتنه و نقشه جدید دشمن دارند، گفت: تمامی مسؤولان، علما، نخبگان دانشگاهی و حوزوی و رسانه ها باید در خط مقدم مبارزه با فتنه قرار داشته باشند و روشنگری کنند.

وی اضافه کرد: یکی از راه های مقابله با این نقشه شوم تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همچنین تشریح خدمات نظام به مردم در طول ۴۰ سال عمر با برکت آن است.

حجت الاسلام تمرخانی تاکید کرد: جریان های غرب گرای داخلی تنها راه حل مشکلات را در مذاکره و دوستی با نظام سلطه می دانند اما هنوز جواب واضح و روشنی برای دستاورد های برجام که با غرب مذاکره شد ندارند.

مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه علمیه استان ایلام ابراز کرد: برجام و نقض های پی در پی آن از سوی آمریکا به خوبی بیانگر این حقیقت بود که نباید به غرب اعتماد داشت.

وی افزود: راه حل مشکلات اقتصادی کشور اجرا کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی است و همچنین تکیه به نیروهای جوان و متعهد و متخصص داخل کشور سبب رشد و شکوفایی و استقلال کشور خواهد شد.

حجت الاسلام تمرخانی در پایان گفت: اگر کشور در حال حاضر دچار ضعف اقتصادی شده است یکی از دلایل آن گره زدن مشکلات کشور به مذاکره با غرب است که متاسفانه در طول ۵ سال اخیر تمامی امورات کشور و مشکلات در مذاکرات و نتیجه دادن آن تجمیع شد./۸۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات