۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۵۳۴۹۷
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

مسؤولان فرهنگی آسیب‌های فضای مجازی را برای مردم شفاف‌سازی کنند

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان تنها نباید شعار روشنفکری سر دهند؛ بلکه باید مسائل را برای مردم شفاف‌سازی کرده و با مفسدین برخورد قاطع داشته باشند.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به رسیدگی مسؤولان به مشکلات مردم در ضمن مقابله با مشکلات مردم گفت: در خصوص این مورد باید به چند مورد توجه کرد نخست اینکه فساد اقتصادی و اداری ریشه‌کن شود از این رو، قوه قضاییه باید قاطعانه با هر نوع فسادی مبارزه کند.

وی در ادامه افزود: دوم اینکه با حقوق‌های نجومی مبارزه و مقابله شود و قوه مجریه در این مورد شفاف‌سازی کند؛ زیرا این امر مردم را به نظام امیدوار می‌کند و سوم جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود و معضل بیکاری و گرانی برطرف شود.

نماینده سابق مردم قزوین در ادامه با بیان اینکه دولت وظیفه دارد معاملات مربوط به ورود و خروج کالا را کنترل کند اظهار کرد: دولت می‌داند که تولید کالا و ورود و خروج آن چگونه انجام می‌گیرد از آنجایی که در معاملات تولیدکننده سود نمی‌برد و تنها واسطه‌ها سود می‌برند دولت باید با واسطه‌ها اتمام حجت کرده و آنها را تهدید کند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخورد قاطعانه با مفسدین موجب می‌شود که شایعات در مردم تاثیری نداشته باشد ابراز کرد: باید شبکه‌های اجتماعی کنترل شده و دولت پای کار بیاید مسؤولان تنها نباید شعار روشنفکری سر دهند بلکه باید پیش از آنکه شایعات دشمن مردم را فریب دهد مسائل را برای مردم شفاف‌سازی کرده و با مفسدین برخورد قاطع داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با بیان اینکه اقتدار ایران برای دشمن قابل تحمل نیست عنوان کرد: دشمن همواره به دنبال متزلزل کردن دولت ایران و دولتمردان است اقتدار ما هیچگاه برای دشمن قابل تحمل نبوده است، اگر ما با تجربه برجام در برابر دشمن ایستادگی کنیم و عزت و اقتدار خود را حفظ کنیم دشمن نمی‌تواند کاری بکند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه استفاده از جوانان را به عنوان سرمایه‌های انسانی در امورات کشوری موثر و مفید دانست و تصریح کرد: امروز به فضل الهی جوانان کشور ما صاحب فکر و اندیشه و روحیه جهادی هستند؛ از این رو مسؤولان باید از نیروهای جوان کشور در بسیاری از حوزه‌ها و عرصه‌ها استفاده کرده و قدر و ارزش این سرمایه‌های انسانی را بدانند.

وی در پایان گفت: مردم ما امنیت و عدالت را دوست داشته و از تبعیض و ناعدالتی ناراضی و ناخشنود هستند دولت باید تلاش کند با از بین بردن تورم و گرانی مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کرده و مایحتاج آنها را به صورت ارزان در اختیارشان قرار دهد تا دیگر کسی دغدغه مسائل معیشتی نداشته باشد./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات