۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۵۳۵۰۷
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

تشکیل تمدن اسلامی در جهان حتمی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بدون شک تمدن اسلامی در کره خاکی شکل خواهد گرفت و امیدواریم ما هم در مسیر تثبیت دین و توحید قدم هایی برداریم.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین قریشی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی که با حضور سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله قریشی، نماینده خبرگان رهبری و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: خداوند وعده پیروزی داده و یقین داریم انقلاب به پیروزی خواهد رسید و دشمنان نخواهند توانست به اهداف خودشان برسند.

وی تصریح کرد: همانگونه که خداوند در قرآن می فرمایند کافران نه اموال و نیروهایشان نمی توانند در برابر خداوند کاری از پیش ببرند، آمریکا و اذناب امریکا نیز نخواهند توانست کاری بکنند، آنها مغلوب خواهند شد و پیروزی نهایی از آن مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: بدون شک تمدن اسلامی در کره خاکی شکل خواهد گرفت که امیدواریم ما هم در مسیر تثبیت دین و توحید قدم هایی برداریم.

وی ضمن قدردانی از تلاش های سردار خرم فرمانده سابق سپاه شهدای آذربایجان غربی برای سردار شهسواری، فرمانده جدید سپاه شهدای استان آرزوی توفیق کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی هر دو فرمانده را مصداق مجاهدان فی سبیل الله خواند و افزود: سردار شهسواری باید با تمام جدیت و همیت تلاش کنند در این استان که دارای شرایط خاص است، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

در ادامه این مراسم از زحمات و تلاش های سردار خرم قدردانی و سردار شهسواری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهدای استان معرفی شد. /۹۳۶/پ203/ب1

ارسال نظرات