۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۵۳۵۵۶
خاطره امام جمعه موقت اهواز از دوران شاهنشاهی؛

برائت ارتشی ها از کشتار مردم بیگناه

امام جمعه موقت اهواز در خاطره ای گفت: با نیروهای ارتشی که در آنجا حضور داشتند سلام و علیک کردیم؛ آنها گفتند که ما به سمت دو دانش آموز تیراندازی نکردیم بلکه مأموران رژیم آنها را کشتند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه انقلاب اسلامی منحصر به قشر و گروه خاصی نیست، بیان داشت: رهبری امام و همراهی مردم از علل پیروزی انقلاب بود و در عین حال بصیرت و درایت و آگاهی حضرت امام در دوران انقلاب اسلامی به مردم منتقل شد.

امام جمعه موقت اهواز در همین رابطه خاطره ای را به شرح ذیل تعریف کرد:

امام رحمه الله علیه انقلاب را منحصر به قشر و گروه خاصی نکرد؛ در دوران انقلاب اسلامی دانش آموزی دبیرستانی بودم که در مسجد آیت الله جزایری و خدمت آیت الله موسوی جزایری بودم به یاد دارم که دو دانش آموز دبستانی سهیلا قشقایی و فرشته ریاضی در اهواز به وسیله تیراندازی نیروهای شاهنشاهی شهید شده بودند.

در تشییع جنازه این دو دانش آموز که از بیمارستان حضرت فاطمه الزهرای فعلی آغاز شده بود بنده و خیل عظیمی از مردم حضور داشتیم به یاد دارم که یکی از کامیون های ارتشی ها در خیابان فرعی زند پارک کرده بود ما از آنجا رد شدیم و به تشییع پیکرها پرداختیم.

با نیروهای ارتشی که در آنجا حضور داشتند سلام و علیک کردیم؛ آنها گفتند که ما به سمت دو دانش آموز تیراندازی نکردیم بلکه مأموران شهربانی آنها را کشتند.

همانجا گفتم که این انقلاب به لطف خدا پیروز خواهد شد؛ زیرا ارتشی که تصور می شد در اختیار کامل شاه است، از کشتن دو دانش آموز اظهار برائت می کند که این اقدام نشان دهنده عمق نفوذ انقلاب و همه جانبه گرائیش بود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات