۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۵۳۵۷۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مبلغان

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان گفت: ۳۱۵ مبلغ در سطح استان دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین می کنند.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام مهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت فرا رسیدن شهادت بی بی دوعالم اظهار داشت: در این باره مبلغان، نشست ها و جلسات اعتقادی همچون پاسخگویی به سؤالات و شبهات فاطمیه را در مناطق هدف مورد توجه قرار داده و پوشش می دهند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: رصد و پاسخگویی به جدیدترین شبهات درباره حضرت زهرا(س) در دستور کار طلاب قرار دارد ضمن اینکه منابر سخنرانی همچون گذشته برپا است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه 315 مبلغ در سطح استان برنامه های مرتبط با ایام فاطمیه و دهه فجر را پوشش می دهند، افزود: این روحانیان مناطق محروم همچنین به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تشویق مردم به حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، حضور در مدارس و تبیین ارزش های اسلامی برای دانش آموزان خواهند پرداخت.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: خاطره گویی از دوران انقلاب اسلامی برای جوانان و تبیین ثمرات و پیروزی ها و جان فشانی های صورت گرفته برای پیروزی انقلاب اسلامی دیگر فعالیت طلاب در مناطق هدف است.

وی با بیان اینکه مبلغان در فعالیت های تبلیغی از ادبیات جدیدی برای تبیین اهداف شان استفاده می کنند، گفت: تبلیغ چهره به چهره و حضور در مدارس و برپایی نمایشگاه های مرتبط با انقلاب اسلامی بیشتر مورد توجه طلاب قرار می گیرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات