۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۵۵۳۶۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛

اعزام هزار مبلغ در ایام دهه فجر و فاطمیه

حجت الاسلام داداش زاده از اعزام نزدیک به هزار مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان در ایام الله دهه فجر و ایام سوگواری بانوی بزرگ اسلام فاطمه زهرا(س) خبر داد.
حجت الاسلام داداش زاده

حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه از اعزام نزدیک به هزار مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان در ایام الله دهه فجر و ایام سوگواری بانوی بزرگ اسلام فاطمه زهرا(س) خبر داد.

وی با بیان اینکه نیزدیک به 430 مبلغ و مبلغه به مناسبت ایام فاطمیه با هدف تبیین آموزه های اسلامی و ترویج سبک زندگی فاطمی اعزام خواهند شد، ابراز داشت: امروز جوانان با هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان روبرو هستند و باید با ترویج و تبیین معارف اسلامی در برابر این هجمه ها ایستاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اعزام 530 مبلغ و مبلغه هم زمان با دهه فجر، ادامه داد: هدف از این اعزام تبیین و گسترش معارف اسلامی و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر با رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی و تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز با هجمه عظیم دشمن علیه انقلاب و آرمان های امام راحل هستیم، تصریح کرد: مبلغان در این ایام با تبیین و ترویج آموز های انقلابی و تشریح آرمان‌های امام راحل و شهدا در برابر هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن مقابله خواهند کردند.

حجت الاسلام داداش زاده خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر یاد آور روزهای سخت مبارزه علیه طاغوت و رژیم ستم شاهی پهلوی است، از این رو نباید این ایام را به فراموشی سپرد و باید به گونه ای گام برداشت که انقلاب و اهداف والای آن درست خوش فراموشی قرار نگیرد./854/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات