۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۵۳۶۵۴
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

افتتاح باغ موزه دفاع مقدس سبب حفظ فرهنگ ایثار و شهادت می شود

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به افتتاح باغ موزه دفاع مقدس گفت: افتتاح چنین مراکزی موجب حفظ فرهنگ دفاع مقدس شده و نسل جوان را با وقایع دفاع مقدس و ایستادگی های ملت ایران در برابر ابرقدرتها آشنا می سازد.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه صبح امروز با حضور امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، استاندار کرمانشاه و جمعی از فرماندهان نظامی و مسوولان استانی در محل یادمان شهدای مرصاد افتتاح شد.

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ابراز داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اقدامی نیک و پسندیده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: ترویج سیره شهدا، فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه داشته و نسل جوان را با این فرهنگ پربار آشنا می سازد.

وی در ادامه افزود: شهدا نماد استقامت و ایثارگری در راه دفاع از وطن و دین بودند و در زمان دفاع مقدس مردم شیعه و اهل سنت دوشادوش هم از خاک کشور حراست کردند.

ماموستا محمدی یادآور شد: امروز نیز مردم کرمانشاه همچنان رهرو شهدای دفاع مقدس بوده و در هر شرایطی برادرانه در کنار یکدیگر حاضر شده و مدافع انقلاب هستند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: نباید اجازه داد فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود زیرا این فرهنگ تحکیم بخش کشور بوده و صلابت و اقتدار کشور را تضمین می کند.

وی در پایان مطرح کرد: افتتاح چنین مراکزی موجب حفظ فرهنگ دفاع مقدس شده و نسل جوان را با وقایع دفاع مقدس و ایستادگی های ملت ایران در برابر ابرقدرتها آشنا می سازد./857/پ203/ب1

ارسال نظرات