۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۵۳۶۶۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حضرت زهرا برای بانوان الگو و اسوه بی نظیری هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) برای بانوان الگو و اسوه بی نظیری هستند، گفت: ایشان اسوه بشریت در انواع و اقسام مسائل علمی، اخلاقی، سیاسی، ارزش های ایمانی و کار و تلاش هستند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار بانوان شهرداری بیرجند اظهار داشت: مجموعه شهرداری در طول روز مأموریت ها و مسؤولیت های مختلفی دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری یک خانواده مردمی است زیرا هر روز با مردم ارتباط برقرار می کند، گفت: بانوان در نظام اسلامی و دین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جایگاه زنانی که ارزش های اسلامی خود را حفظ می کنند با بیگانگانی که در اشکال مختلف ظاهر و به عنوان ابزار مطرح می شوند متفاوت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه برای رسیدن به تمدن اسلامی مطلوب فاصله زیادی وجود دارد، تصریح کرد: صنایع دستی یکی از هنرهای اصیل زنان کشور است و باید برای صنایع دستی آن ها بازار فروشی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: ایجاد پارک های امن و با شرایط مناسب برای بانوان در دستور کار قرار بگیرد، زندگی امروزه ایجاب می کند که بانوان ساعتی از روز را در مکانی امن و مختص خود بگذرانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) برای بانوان الگو و اسوه بی نظیری هستند، خاطرنشان کرد: ایشان اسوه بشریت در انواع و اقسام مسائل علمی، اخلاقی، سیاسی، ارزش های ایمانی و کار و تلاش بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: در خانه ای که اسلام در آن حاکم و به اسوه و الگوی حضرت زهرا(س) نگاه می کردند فداکاری و محبت موج می زد./880/پ203/ب1

ارسال نظرات