۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۵۳۶۷۶
به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

مسابقات تیراندازی، فوتسال و تنیس روی میز طلاب و روحانیان برگزار شد

مسابقات تیراندازی، فوتسال و تنیس روی میز به مناسبت دهه فجر بین مرکز خدمات آذربایجان غربی، مرکز مدیریت استان و مدارس علمیه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای ارومیه برگزار شد.
مسابقات تیر اندازی مسابقات تیر اندازی مسابقات تیر اندازی

حجت الاسلام توحید خالقی، معاون امور طلاب و روحانیون حوزه علمیه آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری مسابقات تیراندازی و فوتسال طلاب و روحانیان ارومیه به مناسبت دهه فجر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: این مسابقات با هدف گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه ریزی و اجرا شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های تیراندازی در رشته های تفنگ و تپانچه بادی، فوتسال و تنیس روی میز برگزار شد، افزود: مسابقات فوتسال روز گذشته بین مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی، مرکز مدیریت استان و مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد و تیم مدرسه علمیه امام خمینی(ره) پیروز این رقابت ها شد.

معاون امور طلاب و روحانیون حوزه علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مسابقات تیراندازی که به همت معاونت امور طلاب و روحانیون استان و با همکاری بسیج طلاب بین مرکز خدمات حوزه علمیه استان، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، بسیج طلاب، مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه و مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز، گفت: این مسابقات نیز در سطح شهر ارومیه بین طلاب و روحانیان برگزار شد، همچنین از نفرات برتر این مسابقات با اهدای جوایزی تجلیل به عمل خواهد آمد تا بزرگداشتی برای ایام دهه فجر انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام خالقی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب یادآور روزگار مبارزه علیه رژیم ستم شاهی است و هر چه بیشتر باید یاد و خاطره این روزها حفظ و چنین ایامی گرامی داشته شود، تصریح کرد: این مسابقات نیز به نوعی یاد آور حضور خاص روحانیت در هدایت و پیروزی انقلاب است./854/ت303/ب1

ارسال نظرات