۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۵۳۸۱۸
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

بانکداری اسلامی در کشور گسترش یابد

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: باید بانکداری اسلامی که منطبق بر احکام دین و قرآن است در کشور گسترش یافته و به عنوان الگو در دنیا مطرح شود.
بانکداری اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی، امام جمعه اهل سنت ارومیه امروز در همایش گفتمان وحدت، توسعه بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی که به همت مدیریت شعب بانک انصار در آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع ربا يكي از محاربه هاي مورد اشاره خداوند در قرآن كريم است که حیات اسلام را تهدید می کند.

وی با اشاره به افتتاح شعبه وحدت بانک انصار در ارومیه افزود: افتتاح بانکی به صورت قرض الحسنه بسیار ارزشمند است که امیدواریم در آینده شاهد این اقدام ارزشمند در تمام بانک های کشور باشیم.

ماموستا بیضاوی خاطرنشان کرد: باید بانکداری اسلامی که منطبق بر احکام دین و قرآن است در کشور گسترش یافته و به عنوان الگو در دنیا مطرح شود.

وی در پایان گفت: از بانك انصار بابت ايجاد شعبه وحدت در زمينه بانكداري اسلامي كه امروز مطالبه همه علما و فقها است تشكر و قدرداني مي كنيم.

در ادامه این مراسم شعبه وحدت بانک انصار با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مدیرعامل بانک انصار، عضو شورای فقهی بانک مرکزی و جمعی از مسؤولان و علما شیعه و سنی آذربایجان غربی در خیابان حسنی ارومیه افتتاح شد.

ارومیه بعد از اهواز و بندرعباس، سومین شهر کشور است که شعبه وحدت بانک انصار به منظور ارائه خدمات بانکی به اهل سنت با موازین شرعی مشترک اهل سنت و فقه امامیه راه اندازی شد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات