۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۵۴۰۱۴
امام جمعه همدان:

یاد و خاطره شهدای قبل از انقلاب زنده نگه داشته شود

آیت الله محمدی گفت: شهدای بعد از انقلاب در امتداد شهدای قبل از انقلاب بوده که با روحیه انقلابی که داشتند توانستند در مقابل دشمن بعثی که قصد نابودی اسلام و انقلاب را داشت ایستادگی کنند.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، به مناسبت بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز در جمع معلمان برگزار شد با اشاره به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی افزود: یکی از اقشار مهم و تاثیر گذار در جریان پیروزی انقلاب اسلامی معلم ها هستند.

وی با عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام شهادت صدیقه کبری(س) تبیین کرد: با جان فشانی و از خود گذشتگی مردم بود که این انقلاب توانست به پیروزی برسد.

آیت الله محمدی تصریح کرد: شهدای قبل از انقلاب سدشکن بوده تا مسیر را برای شهدای بعد از انقلاب هموار کنند که این از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: شهدای بعد از انقلاب در امتداد شهدای قبل از انقلاب بوده که با روحیه انقلابی که داشتند توانستند در مقابل دشمن بعثی که قصد نابودی اسلام و انقلاب را داشت ایستادگی کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حفظ انقلاب از اصل انقلاب مهم تر و دشوار تر است چرا که در مسیر تداوم این دستاورد بزرگ چالش ها و خطر های بسیاری وجود دارد.

وی ادامه داد: در سایه همدلی و ایثار  می توان همچون گذشته از سد تمامی مشکلات گذر کرده تا دشمنان را از دست اندازی به منافع ایران اسلامی نا امید کرد.

امام جمعه همدان اظهار داشت: معلم ها باید با تبیین معارف اسلام و انقلاب بذر امید را در دل دانش آموزان کاشته تا آن ها به عنوان آینده سازان این مرز و بوم بتوانند استعداد های خود را شکوفا کنند.

وی در پایان افزود: همگی باید در راستای پاسداشت از ارزش های والای اسلام و انقلاب همانند حضرت زینب تلاش جدی داشته و مبلغ خوبی برای دستاوردهای شهدای انقلاب اسلامی باشیم تا با این کار قدردان زحمات آن ها باشیم./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات