۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۵۴۰۲۵
حجت الاسلام آقامیری:

حضور پرشور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن پاسداری از خون شهیدان است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: حضور پرشور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و پاسداری از خون پاک هزاران شهید است که برای تحقق و حفظ انقلاب جانفشانی کردند.
حجت الاسلام آقامیری

حجت الاسلام سید رضا آقامیری مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره ضرورت حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه، گفت: انقلاب اسلامی نماد پیروزی یک ملت مظلوم بر طاغوت زمان است.

وی افزود: تقابل و مواجهه جبهه حق و باطل در همه اعصار بوده و هست اما در عصر کنونی استقلال طلبی و آزادی خواهی بیش از همه زمان‌ها نیاز به لبیک گفتن دارد.

حجت الاسلام آقامیری درباره اهمیت حضور گسترده ملت در یوم الله 22 بهمن، ابراز کرد: حضور پرشور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و پاسداری از خون پاک هزاران شهید است که برای تحقق و حفظ انقلاب جانفشانی کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار داشت: در حال حاضر مردم گله‌مندی اقتصادی و اشتغال زایی دارند و از عملکرد برخی مسؤولان ناراحت هستند اما به خوبی می‌دانند که صیانت از هویت کشور و انقلاب بسیار مهم‌تر‌ است برهمین اساس ما در روز یوم الله 22 بهمن شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال و آزادی انقلاب اسلامی میراث امام خمینی(ره) است که باید پاس داشته شود و طلاب به عنوان مربیان مردم باید حضوری سنگین و خوب در این روز داشته باشند./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات