۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۵۴۰۴۷
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:

مهلت نام نویسی در حوزه علمیه خواهران لرستان تا ۲۸ بهمن ماه اعلام شد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: پذیرش در حوزه خواهران از سوم بهمن ماه آغاز شده است و تا ۲۸ بهمن ماه جاری داوطلبان می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
پذیرش حوزه علمیه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به آغاز پذیرش در حوزه علمیه خواهران استان اشاره و عنوان کرد: داوطلبان و علاقه مند ورود به حوزه باید برای نام نویسی به سایت حوزه و یا مدارس علمیه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان روزهای پایانی را برای نام نویسی انتخاب می کنند، اظهار داشت: برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلاتی در نحوه و مراحل نام نویسی تقاضا می شود متقاضیان مراجعه به سایت را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مهرابی با بیان اینکه تا 28 بهمن ماه جاری داوطلبان و علاقه مندان ورود به حوزه می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند، افزود: بر اساس سوابق پذیرش در سال های گذشته این مهلت تا فروردین ماه احتمال تمدید دارد.

وی عنوان داشت: پذیرش داوطلبان در سطح دو و سه حوزوی انجام می شود و 12 مدرسه علمیه خواهران لرستان ظرفیت پذیرش خود را اعلام کرده اند و 445 نفر جذب حوزه خواهران شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: از شرایط پذیرش در سال جدید جذب طلاب بین داوطلبان از مقطع دیپلم به بالا صورت می گیرد و پذیرش به صورت تمام وقت و پاره وقت انجام می گیرد.

مهرابی یادآور شد: از بین مدرس علمیه خواهران استان مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد به صورت پاره وقت از بین داوطلبان طلبه در سطح دو جذب می کند.

وی به نحوه اطلاع رسانی در راستای پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان اشاره و عنوان کرد: هر یک از طلاب خودشان به عنوان یک مبلغ در جمع دوستان، فامیل و آشنایان می توانند در جذب طلاب اثر گذار باشند و در سطح شهر و میادین اصلی شهرها بنرهای تبلیغاتی نصب شده است.

مهران عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی رادیو، تلویزیون و مخابرات استان به منظور ارسال پیامک اطلاع رسانی به عموم مردم نسبت به آگاه سازی مردم به ویژه جوانان در راستای آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهران لرستان اقدام شده است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات