۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۰۷۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

برکات سفر مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی هنوز جاری است

حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی در مراسم افتتاح گود زورخانه شهدای انقلاب اسلامی دهکده بسیج بجنورد، گفت: برکات سفر مقام معظم رهبری هنوز در استان خراسان شمالی جاری است و بسیاری از پروژه‌ها که در ایام مختلف به بهره‌برداری می‌رسند از برکات حضور آن معظم له است.
امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،، حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در مراسم افتتاح گود زورخانه شهدای انقلاب اسلامی دهکده بسیج بجنورد اظهار داشت: همه انسان‌ها باید جسم و روح خود را شاداب نگه‌دارند تا بتوانند در استفاده صحیح از آن‌ها بهره لازم را ببند.

امام‌جمعه بجنورد افزود: ضرر و ضرار در اسلام حرام است و نباید انسان به بدن و روح خودش ضرری برساند بلکه باید در پرورش آن‌ها همت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: عقل و روح سالم در بدن سالم است و اگر انسان بتواند روح و جسم خود را پرورش دهند بهتر می‌تواند مسیر کمال را طی کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی اشاره کرد: یکی از ورزش‌هایی که باارزش‌ها و فرهنگ دینی و اسلامی عجین شده است ورزش‌های زورخانه‌ای است.

وی افزود: ترویج فرهنگ جوانمردی و پهلوانی در گودهای زورخانه یکی از بهترین آداب این ورزش سنتی ایرانی و اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تأکید کرد: همه ورزشکاران باید بافرهنگ و ارزش‌های اسلامی پیوند برقرار کنند و با تأسی به ائمه (ع)، مسیر ورزش‌ها را به مسیر تعالی و کمال متصل کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر از سپاه پاسداران و بسیج به‌منظور ترویج فرهنگ و جوانمردی، افزود: سپاه و بسیج در راستای اهداف انقلاب و اسلام گام‌های بسیار بلندی برداشته است و همچنین درزمینهٔ ورزش هم بحمد الله موفق بوده است که شایسته تقدیر است./۹۳۱۴/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات