۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۵۴۰۸۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

وقایع انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید وقایع و حوادث انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود و دهه فجر بهترین فرصت برای تببین دستاوردهای انقلاب است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار اعضای دبیرخانه نهضت جهانی حضرت امام روح الله اظهار داشت: همواره در جهان حق ثابت و باطل رفتنی است و بقای حق در طبیعت حق و زوال باطل در طبیعت باطل قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز ظلم و بی عدالتی بسیاری دنیا را فراگرفته است، گفت: استکبار جهانی از روزهای نخست انقلاب همواره علیه نظام اسلامی فعالیت می کرد و جنایت انجام می داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: استکبار جهانی قتل و غارت زیادی را ایجاد کرده و با ظلم و تعدی وارد میدان شده اما انقلاب اسلامی با مؤلفه هایی مانند آرمان و اسوه و متنی به نام قانون اساسی وارد میدان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید از گروه های اندیشه ورز و ارائه فرمول با حجم کم و تاثیرپذیری زیاد استفاده کرد، گفت: برای دو جبهه حق و باطل باید شناسنامه ای درست شود و باید در این شناسنامه از هر فقره ای یک سوال مطرح شود زیرا کلیاتی وجود دارد که بشر از آن بی خبر است.

وی ادامه داد: بعد از تشکیل شناسنامه باید آن را به کشورهایی که مدنظر قرار دارد صادر و از سوی انسان های حق طلب این شناسنامه را به افکار عمومی عرضه کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از انسان های آزادی خواه درخواست شود که یکی از این دو راه را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان دارای امکانات زیادی هستند اما همچنان دشمن با وجود این امکانات در میدان شکست می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: انقلاب ما اسلام ما است، آرمان های انقلاب اسلامی متکی به زیرساخت های عقلی، وحی و صحنه میدانی است و مؤلفه هایی مانند علم و فرهنگ در آن موج می زند.

وی افزود: جمهوری اسلامی به هیچ عنوان علیه یک کشور دیگر تجاوز انجام نداده و ظلم به سایر کشورها جزء برنامه های ما نیست زیرا ایران خیر ملت ها را می خواهد و پشتیبان مظلومان هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید وقایع و حوادث انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود و دهه فجر بهترین فرصت برای تببین دستاوردهای انقلاب است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات