۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۰۹۸
حجت الاسلام پناهیان:

اقتدار و دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین نشده است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که نصرت الهی، اقتدار و دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین نشده است، گفت: باید بر مبنای پیروزی های انقلاب و امتیازات آن گره گشایی کنیم و موانع را برداریم.
پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در ششمین شب از نشست های بصیرتی دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با بیان این که نصرت الهی، اقتدار و دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین نشده است، گفت: باید بر مبنای پیروزی های انقلاب و امتیازات آن گره گشایی کنیم و موانع را برداریم.

وی افزود: درباره غربت انقلاب زیاد حرف می زنیم که لازم است اما باید پیروزی ها و افتخارات انقلاب را نیز بیان کرد، آیا به اندازه کافی از پیروزی ها و دستاوردها لذت می بریم؟ نباید در فرهنگ و زبان ما غربت بر قدرت غلبه داشته باشد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که پیشروی های انقلاب باید دیده و تبیین شود، اظهار داشت: وضعیت حجاب مطلوب است، برای حجاب چقدر خدمت کردیم؟ آیا یک فیلم سینمایی خوب ساخته شده و برنامه های خوبی تهیه شده است؟ دشمنان هزار برابر بیشتر از قبل برای از بین بردن حجاب سرمایه گذاری کردند.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد جنبش های عظیم اجتماعی علیه حجاب راه اندازی کنند و هزینه های بسیاری در این مسیر انجام می دهند اما چقدر نتیجه گفتند؟ این ناشی از بصرت مردم و قدرت عقلانیت و منطق حق است.

حجت الاسلام پناهیان ابراز داشت: اخیرا در یکی از نظر سنجی های کشورهای غربی 95 درصد اعلام کرده اند که نظام را قبول دارند و نباید تغییر کند یعنی نزدیک همان آماری که ابتدا مردم به رأی دادند، آیا این مسأله با وجود کم کاری ها معجزه نیست؟

وی عنوان کرد: باید پیروزی های انقلاب را باور و تبیین کنیم، در اعتبار سیاسی، اقتدار، نفوذ منطقه ای، قدرت نظامی و عرصه های دیگر انقلاب اسلامی رشد کرده و آمریکا ضعیف شده است، باید ابعاد اقتدار نظام را ببینیم.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: بیان پیروزی های جبهه حق بسیار اثرگذار است، دولتمردان و مجلسی ها باید کاری کنند که با امکاات موجود مملکت آباد شود، رهبرانقلاب بارها بر نصرت الهی توجه داده اند؛ بعد از آشوب های اخیر یک نظر سنجی نسبت به شخصیت های نظام انجام دادند که برخی پایین آمده بود و یکی ازکسانی که پایین نیامده بود سردار سلیمانی است.

وی اضافه کرد: این یعنی مردم مظاهر اقتدار خود را دوست دارند، در آیتده اتفاقاتی از نصرت و پیروزی الهی اتفاق خواهد افتاد که هرگز امروز نمی توانیم پیش بینی کنیم؛ دشمن می خواهد شلوغ کاری کند تا ذهن مردم بیرون از ایران را فریب دهد چون اگر آن ها را فریب ندهند به وسیله همان ها نابود می شوند، بیان اقتدار و نصرت انقلاب سبب جذب می شود، برای انتقاد مؤثر هم باید نگاه به دستاوردها وجود داشته باشد./1323/

ارسال نظرات