۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۵۴۱۰۳
امام جمعه ایلام:

وظیفه ملت پاسداری از انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: دستاوردهای علمی ایران با زمان طاغوت قابل مقایسه نیست و امروز ایران در باشگاه جهانی کشورهای اتمی است که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی بوده و وظیفه همگانی است که پاسدار این انقلاب شکوهمند باشیم.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الا سلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب در جمع بسیجیان شهر ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردها و شگفتی های بزرگی را رقم زده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با وجود تمامی تهدیدات و نقشه های دشمن اما روز به روز بالنده تر از قبل است و این تعجب نظام سلطه را برانگیخته است.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: علل اقتدار انقلاب اسلامی خداجویی و ایمان و تقوا است و این برای مستکبران جهان قابل درک و فهم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: هر انقلاب و حکومتی در جهان باید با اجازه و چراغ سبز قدرت های غرب و شرق می بود اما انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ دست رد به سینه تمامی قدرت های جهان زد.

وی ادامه داد: قدرت های جهانی بعد از انقلاب باز قصد طمع در کشور داشتند اما امام اجازه نداد و صاحب انقلاب را مردم معرفی کرد.

این مدرس حوزه بیان کرد: هشت سال جنگ برای از بین بردن انقلاب از توطئه های دشمن برای گرفتن استقلال ملت بود اما جوانان مومن با رهبری امام راحل این اجازه را به دشمنان را ندادند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: دستاوردهای علمی ایران با زمان طاغوت قابل مقایسه نیست و امروز ایران در باشگاه جهانی کشورهای اتمی است که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی بوده و وظیفه همگانی است که پاسدار این انقلاب شکوهمند باشیم./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات