۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۵۴۱۰۸
مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق الوان خبر داد؛

تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی مبلغان برای روستائیان

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) الوان با اشاره به فعالیت های تبلیغی مبلغان در ایام الله دهه فجر، گفت: تبیین دستاوردها، آرمان ها، اهداف و بیان شبهات مطرح شده دشمنان درباره نظام اسلامی از فعالیت های مبلغان در دهه فجر است.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از اعزام مبلغان به تعدادی از روستاهای شهرستان در این دهه خبر داد و افزود: هدف از این اعزام تبیین دستاوردها، آرمان ها، اهداف و بیان شبهات مطرح شده دشمنان درباره ناکارآمدی نظام اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) الوان با بیان اینکه در ایام فاطمیه ذکر مصائب و مناقب بی بی دوعالم و شبهات مطرح شده مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: در این باره 20 طلبه حاضر در روستاها همزمان فعالیت های تبلیغی مرتبط با دهه فجر و فاطمیه اول را انجام می دهند و در فاطمیه دوم نیز اعزام این تعداد مبلغ از سر گرفته می شود.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در جلسه توجیهی برای مبلغان از آنها خواسته شد تا ضمن بیان اهداف و آرمان های انقلاب و امام و شهدا به معرفی فضائل حضرت زهرا(س) پرداخته شود چرا که این دو موضوع در یک راستا و هدف و آرمان قرار دارند.

حجت الاسلام کعب عمیر در رابطه با تلاش دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی گفت: دشمنی ها از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز و تا به امروز ادامه دارد و با وجود توطئه چینی ها تاکنون موفقیتی نصیب دشمنان نشده است چرا که وحدت، بصیرت، مقاومت ملت ایران و رهبری حکیمانه و مدبرانه امام و رهبر معظم انقلاب سبب شکست دشمنان در طرح ریزی توطئه ها و نقشه ها علیه نظام و ملت شد.

وی با بیان اینکه رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب مانعی در عملی شدن نقشه ها و توطئه ها در ایران است، خاطرنشان شد: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از روحانیت و حوزه است و اگر مجاهدت های روحانیت در کنار امام نبود بسیاری از آرمان هایی که امام امت در پی آن بود چه بسا تحقق نمی یافت.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) الوان با بیان اینکه روحانیت در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد، تصریح کرد: آمار شهدای روحانی در جنگ تحمیلی و دفاع از حرم گویای چنین مطلبی است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات