۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۵۴۱۱۵
استاد حوزه و دانشگاه:

کاهلی در بین مدیران سبب نارضایتی های مردمی می شود

حجت الاسلام صیادی گفت: برخی از کاهلی ها در مدیریت کلان جامعه سبب شده تا امروزه شاهد نارضایتی هایی در مردم باشیم از این رو باید با جدیت و پشت کار در اصلاح امور مردم سبقت گرفت.
حجت الاسلام اسد الله صیادی استاد حوزه علمیه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام اسدالله صیادی استاد حوزه علمیه همدان در جلسه هم اندیشی که ظهر امروز در مدرسه علمیه آخون برگزار شد با اشاره به اهمیت موانع و راه کار های پیش روی انقلاب اسلامی ابراز داشت: انقلاب اسلامی با زمام داری حوزه علمیه و جان فشانی مردم به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه به عنوان دلسوزان اصلی ارزش های اسلام و انقلاب باید چالش های پیش روی نظام را به خوبی شناسایی کرده و راهکار متناسب با آن ها را هم اتخاذ کنند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حوزه های علمیه با بیش از هزار سال تلاش علمی باید برنامه مدونی را در رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: از آن جا که روحانیت از مردم و در بین مردم است می تواند به خوبی و از نزدیک مشکلات آن ها را درک کرده و راه حل مناسبی را در جعت اصلاح این مشکلات اتخاذ کنند.

حجت الاسلام صیادی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد دین زدایی از کشور ما بوده که در این راستا روحانیت که عامل اصلی تبلیغ معارف انقلاب اسلام است را مورد هدف قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ای که امروز به دنبال اجرایی کردن آن است اسلام منهای روحانیت است چرا که با این کار اسلامی که مد نظر آن ها است اجرایی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه همدان تبیین کرد: برخی از کاهلی ها در مدیریت کلان جامعه سبب شده تا امروزه شاهد نارضایتی هایی در مردم باشیم از این رو باید با جدیت و پشت کار در اصلاح امور مردم سبقت گرفت.

وی در پایان افزود: امنیت اقتصادی و توسعه پایدار در گرو مبارزه با فساد و شفافیت برنامه است که این امر باید مورد هدف تمامی مسؤولان نظام باشد./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات