۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۱۲۴
حجت الاسلام جلیلیان:

بصیرت بخشی راه خنثی کردن حس انتقام جویی دشمنان است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل خرم آباد گفت: امام راحل با تغییر حکومت کشور را از چنگال بیگانگان و غربی ها نجات داد و امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب ولایت فقیه را هدف قرار داده است، با بصیرت بخشی باید حس انقلام جویی دشمن خنثی شود.
جلیلان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل خرم آباد، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه دهه فجر را گرامی داشت و گفت: اصحاب رسانه بازوان توانمند در بازخوانی انقلاب و رخدادهای آن روزها هستند.

وی بر ضرورت شناخت امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: برای تداوم راه امام و تبیین اهداف و آرمان های امام راحل باید ابتدا امام را بشناسیم.

حجت الاسلام جلیلیان امام خمینی(ره) را شناسنامه انقلاب عنوان کرد و گفت: امام(ره) با برکناری  شیعه لندنی و خشونت گرا، شیعه منزوی را در جهان پرچمدار ساخت.

وی عنوان داشت: با استفاده از ظرفیت های اطلاع رسانی و خبری رسانه ها و مطبوعات باید اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل را در جامعه و بین نسل جوان جامعه امروز اشاعه و تبیین کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل خرم آباد یادآور شد: امام خمینی(ره) با تغییر حکومت و ایجاد تغییر در ساختار قانونی غیردینی گذشته مدل حکومت را از ناسیونالیسم و لیبرالیسم به مردم سالاری دینی تبدیل ساخت.

حجت الاسلام جلیلیان اظهار داشت: امروز نیز باید با ادامه راه امام راحل جلوی غربی ها و توطئه های آنان گرفته شود و با اطلاع بخشی به موقع و صحیح به مردم آنان را نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی امیدوار ساخت و بهترین راه در این راستا تبیین دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام است.

وی با اشاره به حس انتقام جویی دشمن و اینکه ولایت فقیه را هدف قرار داده است، گفت: بصیرت بخشی، بصیرت افزایی و روشنگری راه مقابله با توطئه های آمریکا و استکبار است./9451//۲۰۴/خ

ارسال نظرات