۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۵۴۱۳۴
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

دشمن با نفوذ درپی براندازی انقلاب است

​جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه درباره نقشه نهایی دشمنان در براندازی این انقلاب بیان داشت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که انقلاب فقط از راه ارتباط برقرار کردن از میان می‌رود و انقلاب با درگیری و حمله نابود نمی‌شود و فقط با تعامل که به تعبیر رهبری منظورشان همان نفوذ است.
حجت الاسلام حاج صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پیش از ظهر امروز در همایش طلاب فاطمی که با حضور بیش از 1400 نفر از طلاب خواهر استان اصفهان در تالار کوثر برگزار شد، نگاه اسلام به زن را نگاه کارگردانی برشمرد و گفت: در بعد ارزشی هیچ تفاوتی میان زن و مرد نیست ولی در بعد مأموریتی، خداوند ولایت تکوینی را به زن و ولایت تشریعی را به مردان داده است.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه ادامه داد: بزرگ‌ترین درسی که فاطمه به بشریت داد این بود که اگر دین خدا و حقیقت اسلام به خطر افتاد، همه چیز را باید فدای اسلام کرد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور بیان داشت: این کشور از همان ابتدای انقلاب شاهد فتنه‌های گسترده‌ای بوده، فتنه دهه 60 با ملی‌گرایان و جریان ملی‌گرایی، فتنه دیگر دهه 60، فتنه قائم‌مقام رهبری، فتنه‌ای که در سال 70 این انقلاب شاهد بود، حاکمیت اصلاح‌طلب سکولار بود که اعلام کردند روزگار حاکمیت دین پایان‌یافته است.

وی در ادامه افزود: فتنه دهه 80 که طراحی‌اش 10 ساله بود و اجرایش یک‌ساله و در دهه 90 به تعبیر رهبری، فتنه خطرناک‌تری در پیش است و آن فتنه تعامل و سازش است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در تحلیل این فتنه بیان کرد: رهبری معظم انقلاب در بیاناتش این‌گونه فرمودند که استکبار در برابر این انقلاب جبهه درست کرده است و این جبهه چهار خصوصیت دارد، عظیم، وسیع، نامتجانس و قدرت تبلیغات رسانه‌ای بالا، که به فرموده رهبری استکبار و هم‌پیمانانش یکدست نیستند و خودشان باهم مشکل دارند و هدفشان برهم زدن ماندگاری این انقلاب است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان برای تشکیل این جبهه پنج دلیل دارند، تهدید شدن موجودیت آنان به وسیله انقلاب، فتح کننده قلوب و تأثیرگذاری برای ملت‌ها، فیصله بخش تمام درگیری‌های جهان، در اختیار گرفتن و کنترل مخالفین و آمریکا تمام این معیارهای ابرقدرتی جهان را به‌واسطه انقلاب از دست داده است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی عامل دیگر دشمنان برای تشکیل جبهه علیه این انقلاب را پیش رو بودن انقلاب بیان کرد و گفت: عامل دیگر که خود دشمنان اعتراف کردند مشکل ما با انقلاب این است که گفتمانی را در دنیا جا می‌اندازد و آن گفتمان مقاومت است و به‌جای نرمش و سازش، رویکردش نه گفتن به کدخداست.

وی با نگاهی به قضیه برجام ادامه داد: با وجود این مشخصه بارز در انقلاب اسلامی ولی در جریان برجام، ناشی گری گروهی از مسؤولان سبب شد آمریکایی‌ها میوه‌شان را از برجام چیدند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه درباره نقشه نهایی دشمنان در براندازی این انقلاب بیان داشت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که انقلاب فقط از راه ارتباط برقرار کردن از میان می‌رود و انقلاب با درگیری و حمله نابود نمی‌شود و فقط با تعامل که به تعبیر رهبری منظورشان همان نفوذ است.

وی درباره توطئه نفوذ دشمن ادامه داد: دشمنان برای دست یافتن به این توطئه، تنها یک موردش انجام 160 پروژه علمی درباره انقلاب اسلامی است که مشترکات تمام این پروژه‌ها این بود که این انقلاب تنها با عملیات نرم و سرفصل تعامل از میان می‌رود./1306/پ203/ب1

ارسال نظرات