۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۵۴۲۲۱
قاضی پور:

انتقاد از دولت ربطی به کشورهای بیگانه ندارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاد از دولت یک مسأله داخلی است و به کشورهای بیگانه ربطی ندارد.
نادر قاضی پور

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن قوانین برگرفته از اسلام نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، در واقع هدف اصلی آنها القای ناکارآمدی دین اسلام و غیر قابل اعتماد و اجرا بودن آن است.

وی ادامه داد: دشمنان با جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران به دنبال شکست نظام بودند اما ایران نه تنها در جنگ پیروز شد بلکه با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی موفقیت‌های چشمگیری نیز کسب کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در زمینه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تصریح کرد: در مقایسه کشور مصر و ایران که مردم هر دو کشور به دنبال انقلاب بودند، بسیاری از واقعیت‌ها آشکار می‌شود.

وی در ادامه مقایسه ایران و مصر اضافه کرد: امروزه مصر در همه عرصه‌ها وابسته به کشورهای خارجی بوده ولی ایران تنها کشوری در دنیا است که استقلال خود را حفظ کرده و به هیچ کشوری وابستگی ندارد و برای نمونه کوچک امروزه ایران در فیفا در پنج رده جهانی فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و ... دارای مقام است که هیچ یک از کشورهای جهان به چنین مقامی نرسیده‌اند.

قاضی‌پور اذعان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور هیچگونه تحریم و جنگی نبود و نفت به قیمت بالایی فروخته می‌شد اما با همه این وجود هیچ پیشرفتی در کشور وجود نداشت ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رغم تمامی مشکلات و کارشکنی های دشمنان، بسیاری از موفقیت‌های نظامی، منطقه‌ای و بین‌المللی نصیب ایران شده است.

وی با بیان اینکه انتقاد از دولت یک مسأله داخلی بوده و به کشورهای بیگانه ربطی ندارد، خاطرنشان کرد: امروزه ایران در همه زمینه‌ها دارای پیشرفت‌هایی است ولی شاید انتظار مردم از نظام آنچنان بالا رفته که خواهان پیشرفت‌های بسیار هستند به ویژه در زمینه اشتغال، بیکاری و ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشور که باید اقدامات اساسی صورت گیرد./۹۳۶/پ203/ب1

ارسال نظرات