۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۵۴۲۲۳
معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا:

بیانات رهبری در قالب کتاب در اختیار جوانان قرار گیرد

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با تأکید بر ضرورت در اختیار قرار دادن کتب مختلف در اختیار جوانان و تجهیز کتابخانه ها گفت: باید بیانات، مطالبات و فرامین رهبری به عنوان یک کتاب در اختیار نسل جوان قرار گرفته شود چراکه بیانات رهبری چراغ راه است.
کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ناهید اشکشی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا، صبح امروز در نشستی با محوریت بازبینی منابع انقلاب، در کتابخانه مرکزی شهر و در جمع مسؤولان این شهرستان گفت: هدف اصلی انقلاب ایجاد تمدن اسلامی هست.

وی با بیان اینکه برای تمدن اسلامی چهار مؤلفه لازم است، عنوان داشت: انقلاب اسلامی و نابودی طاغوت، نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی مؤلفه های لازم هستند، برای رسیدن به این هدف به عنوان یک نقشه راه نیاز است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا ادامه داد: برای به کار گیری و رسیدن به این نقشه راه باید به فرامین رهبر معظم انقلاب توجه داشت و در هر عرصه ای عمل کرد.

وی اظهار داشت: با تبیین دستاوردهای انقلاب، معرفی و در اختیار گذاشتن کتبی با محوریت انقلاب بین جوانان امروز باید آنان را نسبت به اهداف و آرمان های انقلاب آگاه ساخت و جلوی توطئه های دشمنان گرفته شود.

اشکشی با تأکید بر اینکه کتابخانه مرکزی هر شهری باید مجهز به مجموعه کتب منتشر شده از بیانات، سخنرانی ها، دغدغه ها و مطالبات رهبری باشد و درهمین راستا لیست کامل کتب را با عنوان و انتشارات جهت تهیه در اختیار کتابخانه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ کتابخوانی را بین نسل جوان تقویت کرد، ادامه داد: مطالعه و کتابخوانی لازمه آگاه سازی نسل نو در برابر بسیاری از مسائل است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا ادامه داد: برای تشویق جوانان به سمت کتابخوانی باید کتابخانه های ما مجهز به کتب مختلف بوده و زمینه حضور حداکثری جوانان را در کتابخانه ها فراهم سازیم.

اشکشی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی و فعالیت های فرهنگی باید تلاش کنیم فرهنگ کتابخوانی را تقویت کنیم نگذاریم که فرزندان ما با کتاب بیگانه شوند، کتاب و کتابخوانی لازمه حفظ سلامت روحی و روانی بین نسل نو و جامعه است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات