۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۲۴۴
مدير مركز خدمات حوزه علميه كاشان:

۲۲ بهمن جواب دندان شكني به آمريكا خواهيم داد

مدير مركز خدمات حوزه علميه كاشان حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن را حائز اهميت خواند و گفت: امسال با حضور همگاني و باشكوه خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن جواب دندان شكني به آمريكا و اسرائيل غاصب و استكبارجهاني خواهيم داد.
حجت الاسلام ميثم يوسفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام ميثم يوسفي صبح امروز در همايش بزرگ تقدير از همسر و فرزندان ممتاز طلاب و روحانيان منطقه كاشان در مجتمع فرهنگي طلائيه كاشان، باتبريك ايام الله دهه فجر، گفت: حساسيت دهه فجر و راهپيمايي 22 بهمن و حفاظت از انقلاب و نظام امسال به عنوان يك اولويت همگاني است.

وي افزود: امروز دشمن با استفاده از شبكه هاي اجتماعي و ماهواره اي عليه انقلاب و نظام توطئه مي‌كند و برخي عناصر داخلي نيز جاهلانه و يا عامدانه به آن دامن مي زنند و 9 دي امسال با تبليغات سوء خود عليه انقلاب و نظام تلاش كردند تا حماسه 9 دي 88 را كم رنگ كنند.

حجت الاسلام يوسفي رسالت حوزويان وخانواده حوزويان به عنوان مبلغان اسلام در چنين شرايطي كه هجمه دشمن عليه نظام و انقلاب اسلامي گسترش يافته است را رسالت سنگيني خواند.

وي با اشاره به اينكه امروز انقلاب اسلامي ايران براي ما حوزويان امروز به عنوان مبلغان دين براي تبليغ دين بهترين موقعيت و شرايط را فراهم كرده است، گفت: اگر اين شرايط فراهم نباشد، امكان پياده كردن اسلام در جامعه امكان پذير نخواهد بود.

مدير مركز خدمات حوزه علميه منطقه كاشان ابراز کرد: اگر نظام و انقلاب اسلامي نبود شك نكنيد انجام امور اسلامي و پياده كردن برنامه هاي اسلامي كار بسيار سختي خواهد بود، از اين رو دشمنان اسلام براي نابودي نظام اسلامي ايران و انقلاب اسلامي ايران همه تلاش را به كار گرفته اند.

وي افزود: امروز دشمن با تبليغات گسترده خود در حال توطئه عليه نظام اسلامي ايران است و بايد با آمادگي از دستاوردهاي نظام پاسداري كنيم، چرا كه خون هاي زيادي به پاي نظام و انقلاب اسلامي ايران ريخته شده است و اجازه نخواهيم داد عده اي آشوب طلب، جاهلانه يا عامدانه بخواهند خون شهدا و دستاوردهاي نظام و انقلاب را نابود كنند.

حجت الاسلام يوسفي تأكيد كرد: با تمام قدرت و توان پشت نظام و انقلاب ايستاده ايم و از نظام و انقلاب و خون شهداي خود دفاع خواهيم كرد تا پرچم انقلاب به دست صاحب آن اصلي آن امام زمان(عج) برسانيم.

به گفته وي، طلاب و روحانيان بايد مبلغان خوبي براي حضور همگاني در راهپيمايي 22 بهمن باشند چرا كه دشمن در تبليغات و تهديدات خود و برنامه هاي خود تلاش مي كند تا مردم را از حضور در راهپيمايي 22 بهمن منصرف كنند.

وي حضور در راهپيمايي 22 بهمن امسال را حائز اهميت و مهم خواند و اظهار داشت: امسال با حضور همگاني و با شكوه خود در راهپيمايي 22 بهمن جواب دندان شكني به آمريكا و اسرائيل و استكبار جهاني و آشوب طلباني كه در 9 دي امسال به مقدسات و پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران اهانت كردند خواهيم داد و راهپيمايي امسال را با شكوه تر سالهاي گذشته برگزارخواهيم كرد.

حجت الاسلام يوسفي در ادامه گفت: مديريت مركز خدمات حوزه عليمه منطقه كاشان همه تلاش خود را براي اجراي برنامه هاي مختلف براي روحانيان و طلاب و خانواده هاي آنها به كار گرفته است چرا كه معتقديم طلاب مظلوم هستند و خانواده هاي آنها مظلوم تر و فرزندان طلاب  مظلوم تر از همه هستند.

وي افزود: تلاش مي شود برنامه مختلف فرهنگي، ورزشي، تفريحي براي فرزندان روحانيان و طلاب به گونه اي باشد كه فرزندان آنها احساس نكنند فراموش شدگان جامعه هستند از اين رو، حمايت طلاب و حضور آنها در اين برنامه هايي كه مركز خدمات حوزه در نظر گرفته است مي تواند در كيفيت برنامه ها موثر باشد.

حجت الاسلام يوسفي بر داشتن سواد رسانه اي بين خانواده هاي روحانيان و طلاب تأكيد كرد و افزود: داشتن سواد رسانه اي و حضور در كلاس هاي آموزش سواد رسانه اي كه از سوي مركز خدمات حوزه براي خانواده ها و فرزندان روحانيون و طلاب مي شود مي تواند حائز اهميت باشد.

لازم به ذكر است، همايش بزرگ تقدير از همسر و فرزندان ممتاز روحانيان و طلاب و روحانيان منطقه كاشان، همراه با غبار روبي و عطر افشاني گلزار شهدا و همايش خانواده هاي طلاب و روحانيان در همايش پياده روي خانوادگي طلاب و ورحانيون منطقه كاشان برگزار شد./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات