۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۵۴۲۵۶
مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان:

وحدت مردمی در انقلاب اسلامی از علل پیروزی نظام جمهوری اسلامی بود

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان گفت: وحدت مردمی در انقلاب اسلامی از علل پیروزی نظام جمهوری اسلامی بود که چنین وحدتی از سوی امام راحل در کالبد جامعه دمیده شد.
حجت الاسلام محمدزاده

حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه در دوران نهضت انقلابی نوجوان 13 ساله ای بود، ابراز داشت: وحدت مردمی در انقلاب اسلامی از علل پیروزی نظام جمهوری اسلامی بود که چنین وحدتی از سوی امام راحل در کالبد جامعه دمیده شد.

وی در رابطه با خاطرات دوران انقلاب اسلامی یادآور شد: اصل کار وحدت مردم در دوران انقلاب اسلامی اعتقادات مذهبی بود و چنین وحدتی نه تنها در راهپیمایی و شعار بلکه در همراهی و همکاری ملت متبلور شد.

در دوران مبارزات انقلابی، دولت وقت سختی های بسیاری را بر مردم تحمیل کرد اما یکدستی جامعه از بار چنین مشکلاتی کاست، کسبه به داد مردم رسید و جاهایی که ادارات مردمی تعطیل بود خود مردم خیابان و کوچه ها را تمییز کردند.

در مبارزات انقلابی شاهد وحدت در شعور و عمل مردم بودیم و به یاد می آورم در تظاهراتی که از خیابان پل لشکر تا لشکر و از آنجا تا چهارراه ادامه داشت وظیفه شعارنویسی در منطقه لشکر را که نزدیک لشکر 92 زرهی بود بر عهده داشتم.

ساده ترین شعاری که همیشه می نوشتیم مرگ بر شاه بود که در این باره کلمه شاه را برعکس نگارش می کردیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات