۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۵۴۲۶۹

چند خبر کوتاه از خوزستان

برگزاری نمایش روایت عشق در شوشتر، افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در بهبهان، برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شوشتر و برگزاری سی ‌و پنجمین سالگرد شهید مجدزاده در اهواز چند خبر کوتاه از خوزستان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سعید علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به برگزاری نمایش به روایت عشق خاطرنشان شد: نمایش روایت عشق(از خلقت حضرت آدم تا ظهور منجی عالم) در مسجد مرتضی علی شوشتر برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر افزود: این نمایش به مدت پنج شب از 9 تا 14 بهمن 96 در مسجد مرتضی علی شوشتر برگزار شد که استقبال بسیار زیاد اقشار مختلف مردم را در این باره شاهد بودیم.

این مقام مسؤول گفت: در این نمایش، وقایع تاریخی از خلقت حضرت آدم(ع) تا ظهور منجی عالم به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است؛ در مدت 5 شب برگزاری این نمایش، بیش از 3 هزار نفر از آن بازدید کردند.

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در بهبهان

همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه بزرگ کتاب در بهبهان افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور علی مظفری فرماندار شهرستان بهبهان و حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری امام جمعه بهبهان در روز پنج‌شنبه 12 بهمن ماه در محل نگارخانه میرزا شوقی کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه بزرگ کتاب بهبهان با بیش از 4 هزار عنوان کتاب در زمینه های مختلف تا 30 بهمن پدیرای علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شوشتر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر تصریح کرد: این جشن با تلاش و مشارکت انجمن های فرهنگی هنری شهرستان با هدف گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ترویج فرهنگ انقلاب با حضور پر شور و نشاط قشرهای مختلف مردم و مدیران شهرستان برگزار گردید.

علی بهرامی افزود: در این جشن فیلم مستند انقلاب در شوشتر  ساخته ی ایمان صادقی اکران وخاطره گویی، شعر خوانی ، نقالی ، اجرای موسقی و نمایش از برنامه  های این جشن بود.

بهرامی ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران در برگزاری این جشن خاطرنشان کرد کارهای فراوانی در خصوص انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر انجام شده اما استمرار انجام این فعالیت‌ها می‌تواند در گسترش، اشاعه و ماندگاری آرمان‌ها و ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران تاثیرگذار باشد.

برگزاری سی ‌و پنجمین سالگرد شهید مجدزاده

سی ‌و پنجمین سالگرد شهید مهرداد مجدزاده، جمعه 20 بهمن‌ ماه ساعت 19 در اهواز برگزار می‌ شود.

این برنامه با سخنرانی و خاطره گویی همررزمان شهید و تجلیل از خانواده معظم این شهید والامقام در کافه کتاب بیداری اهواز واقع در نادری خیابان شهید سراج انجام می ‌شود./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات