۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۵۴۳۰۴
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن تقویت کننده گفتمان انقلاب است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ملت ایران با حضور میلیونی و سرنوشت ساز، وحدت، انسجام، عزت و اقتدار، آگاهی و بصیرت و پویایی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
حجت‌الاسلام حسین ‌تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در نشست مشورتی راهپیمایی 22 بهمن تبریز با بیان این‌که دهه فجر امسال با چهلمین سالگرد قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 مصادف است، اظهار داشت: راهپیمایی امسال شکوه‌ گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت.

وی با بیان این‌که 22 بهمن را روز رهایی ملت ایران از زیر سلطه استعمارگران و نائل آمدن به نعمت بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور میلیونی و سرنوشت ساز، وحدت، انسجام، عزت و اقتدار، آگاهی و بصیرت و پویایی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام تقی‌زاده پیام حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را تقویت کننده گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی و پاسخی کوبنده به تهدیدها، تحریم ها، توطئه ها و ترفندهای استکبار جهانی دانست و گفت: امسال مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان در 21 شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که مراسم تبریز از ساعت 10 صبح با حرکت از مساجد و محلات به طرف میدان نماز شروع و برنامه مراسم جایگاه رأس ساعت 11 آغاز خواهد شد، افزود: سخنران مراسم آیت الله شیخ هادی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مردم استان به مناسبت سالروز قسام 29 بهمن بار دیگر با رهبر معظم انقلاب دیداری خواهند داشت، اظهار داشت: امسال نیز مردم استان همچون سال‌های گذشته توفیق شرفیابی به محضر مقام عظمای ولایت را پیدا خواهند کرد تا از رهنمودها و اظهار لطفشان در حق مردم آذربایجان بهره‌مند شوند.

وی دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: متأسفانه آنگونه که باید عمق وابستگی و فسادی که در رژیم قبل انقلاب حاکم بود، خیانتی که نسبت به مسائل عمومی جامعه روی می‌داد و خطراتی که بنیادهای اعتقادی جامعه را تهدید می‌کرد به جوان‌ها گفته نشده است.

حجت الاسلانم تقی‌زاده با بیان این‌که حاکمیت اسلام و نفی استبداد داخلی و استیلای خارجی خواست اصلی ملت ایران در انقلاب اسلامی بود، گفت: معمولا دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عمران و آبادانی خلاصه می شود؛ در حالی که دستاوردهای انقلاب اسلامی گاهی فراتر از مرزهای کشور ایران بوده و باعث حرکت‌های بسیاری در دنیا شده است.

رییس ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ماه آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: دهه فجر فرصتی است تا نقش ولایت فقیه در هدایت جامعه و مفاهیمی چون بصیرت، دشمن شناسی، امید به آینده و استکبارستیزی بار دیگر مورد توجه قرار گیرد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات