۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۵۴۳۰۷
امام جمعه تبریز:

هیچ جناح سیاسی حق ندارد، انقلاب را به نام خود مصادره کند

نماينده ولي فقيه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و هیچ جناح سیاسی حق ندارد، انقلاب اسلامی را به نام خود مصادره کند.
آل هاشم در گلزار شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمين سیدمحمدعلی آل هاشم، نماينده ولي فقيه در استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز در آیین غبارروبی از مزار شهدا که با عنوان "ميهماني لاله ها" همزمان با سراسر كشور در كنار وادي رحمت تبريز برگزار شد، اظهار داشت: عزت و اقتدار کشور مرهون مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی خانواده‌های شهدا را چشم و چراغ جامعه معرفی کرد و گفت: عزت، استقلال و آزادي امروز كشور را مديون شهدا هستيم، بنابر این توصیه‌ها و وصیت‌نامه آن بزرگمردان تاریخ ایران اسلامی باید نصب العین همگان به ویژه مسؤولان و مدیران نظام اسلامی قرار گیرد.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند، تصریح کرد: نبايد به بهانه رویداد بین‌المللی «تبريز ۲۰۱۸» تصاوير شهدا از سطح شهر جمع آوري شود، نام و یاد شهدا زینت‌بخش معابر عمومی شهر هستند و شورای نامگذاری در شورای شهر بهتر است عنایت ویژه نسبت به این مسأله داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را امری اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: مردمی بودن، اسلامی بودن و رهبری الهی سه ویژگی های مهم و اصلی انقلاب ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی بود که تقویت این سه عنصر در هر شرایط باید در اولویت قرار گیردو

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را بسیار ارزشمند و قالب توجه دانست و افزود: مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و هیچ جناح سیاسی حق ندارد، انقلاب اسلامی را به نام خود مصادره کند، مسؤولان نظام نیز باید شکرگزار نعمت خدمتگزاری به مردم باشند.

نماينده ولي فقيه در استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مطالبات ملت در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی به‌حق است، گفت: امروز پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مشکلات و کاستی هایی در عرصه های مختلف وجود دارد، که باید مورد عنایت دولت و سایر قوای نظام باشد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات