۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۵۴۳۲۴
مسؤول ستاد نماز جمعه بوشهر خبر داد؛

برپایی میز خدمت با حضور مسؤولان در مصلای نماز جمعه

مسؤول ستاد نماز جمعه بوشهر از برپایی میز خدمت با حضور مسؤولان استان بوشهر در مصلای نماز جمعه این شهر برای پاسخ‌گویی به مردم خبر داد.
حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله رکنی مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله رکنی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نگاه خاص و کاربردی برای پاسخ‌گویی مدیران دستگاه‌های اداری و نهادهای انقلابی به مردم دارد تا ضمن رفع مشکلات مردم، فاصله‌ای نیز بین مردم و مسئولان وجود نداشته باشد.

 وی افزود: در این راستا آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری به مسئولان پیشنهاد داد که هر هفته و قبل از اقامه نماز جمعه زمینه حضور مسئولان در مصلی جمعه بوشهر انجام تا ضمن تکریم مردم، پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای نیز به انها داده شود.

مسؤول ستاد نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: این پیشنهاد با نظر مساعد مدیران دستگاه‌های اجرایی همراه شد به گونه‌ای که هفته گذشته رئیس کل دادگستری به همراه مدیران سازمان‌های تابعه در مصلی جمعه بوشهر حضور پیدا کردند و جمعه این هفته نیز استاندار به همراه مسئولان دولتی در این میز خدمت حاضر خواهند شد.

حجت‌الاسلام رکنی یادآور شد: زمان آغاز دیدار مردمی در مصلای جمعه بوشهر از ساعت 9 تا 11 پیش‌بینی شده و برای هفته‌های آینده نیز دستگاه‌های اداری برای حضور در مصلای جمعه بوشهر و پاسخ‌گویی بدون تشریفات به مردم اعلام آمادگی کرده‌اند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات