۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۵۴۳۴۹
مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان:

مسؤولان و مردم شعار انقلابی ما می توانیم را فراموش نکنند

حجت الاسلام بطحاییان گفت: دشمن همانند گذشته در صدد القای روحیه یاس و نا امیدی در میان مردم و مسؤولان بوده تا با این کار شعار انقلابی ما می توانیم به فراموشی سپرده شود.
حجت الاسلام بطحاییان

حجت الاسلام سید سعید بطحاییان مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به گرامی داشت ایام الله دهه فجر ابراز داشت: انقلاب اسلامی سبب ارتقای عدالت اجتماعی در جامعه شد.

وی افزود: در دوران حکومت طاغوت سرمایه های عظیم کشور از سوی کشورهای سلطه طلب به غارت برده می شد و هزینه های کلان کشور صرف تجمل گرایی مسؤولان و حاکمیت می شد.

استاد حوزه علمیه همدان تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات خاورمیانه به کلی عوض شده و دشمن از ایجاد خاورمیانه جدید نا امید شد چرا که ایران حیات خلوتی برای آن ها بود.

وی اظهار داشت: امروزه هم با گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی نباید از دسیسه های دشمنان غافل شده و با تقویت توان داخلی و جبران ضعف ها کشور را در مسیر توسعه پایدار قرار دهیم.

حجت الاسلام بطحاییان بیان داشت: از آن جا که انقلاب از لایه های زیرین مردم و قشر مستضعف جامعه شکل گرفت از این رو امام هم همواره توصیه به ساده زیستی و عدم تجمل گرایی مسؤولان داشت.

وی تبیین کرد: مسؤولان انقلاب اسلامی بر خلاف دیگر کشور ها که بر مبنای لیبرالی اداره می شوند همواره باید امور و مشکلات مردم را مد نظر داشته و از ثروت اندوزی و تجمل گرایی پرهیز کنند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران گفت: دشمن همانند گذشته در صدد القای روحیه یاس و نا امیدی در میان مردم و مسؤولان بوده تا با این کار شعار انقلابی ما می توانیم به فراموشی سپرده شود.

وی در پایان افزود: روحانیان به عنوان زمام داران انقلاب اسلامی ایران همواره مطالبت مردم را پیگیری کرده و ساده زیستی خود را همچون گذشته حفظ کنند تا حوزه در راستای ارتقای معیشت مردم و عدالت اجتماعی نقش فعالی داشته باشد./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات