۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۵۵۴۴۰۹
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

۲۲ بهمن، روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران است

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: یوم الله ۲۲ بهمن، روز سرنوشت سازی برای ملت ایران و مسلمانان جهان است.
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

حجت الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: ۲۲ بهمن، روز آگاهی بخشی، بیداری، پیروزی خون بر شمشیر، رخت بستن استبداد، تباهی و وابستگی از ایران اسلامی و آینه ای است که خورشید اسلام در آن  درخشید و به دنیا منعکس شد.

۲۲ بهمن، روز سرنوشت ساز برای ملت ایران و مسلمانان جهان

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن، روز سرنوشت سازی برای ملت ایران و مسلمانان جهان است، اظهار داشت: خبر پیروزی انقلاب اسلامی سبب ربودن ۴۸ ساعته خواب از چشمان رییس جمهور وقت آمریکا و کارتر شد.

حجت الاسلام سپاسی ادامه داد: روز ۲۲ بهمن، تحولی عظیم برای جهان و پیروزی یکی از سرنوشت سازترین انقلاب های تاریخ است.

نقش آفرینی طلاب و روحانیان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به نقش اساسی حضور طلاب و روحانیان در گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای حفظ و حراست از انقلاب، گفت: حضور ملت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، نشان دهنده حیات و نشاط انقلاب اسلامی است و حضور پرشور روحانیت که علمدار جریان انقلاب بوده و رهبری آن را برعهده دارند، برای مردم الهام بخش خواهد بود.

وی افزود: حضور طلاب و روحانیان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، نشانگر وفاداری آنان به آرمان های امام خمینی(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سپاسی اضافه کرد: طلاب و روحانیان حافظان اصلی انقلاب بوده و در خدمت مردم هستند، از این رو حضور و موضع گیری های آن ها در دهه مبارک فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، برای ملت ایران اسلامی ارزشمند است.

روحانیت، اسوه و الگوی ملت هستند

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه وظیفه روحانیت، ابلاغ رسالت الهی است، خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی، الهی و ملی هر طلبه دفاع از ارزش هایی هست که با انقلاب اسلامی بر کشور ایران حاکم شده است.

حجت الاسلام سپاسی با اشاره به راهگشا بودن حضور طلاب برای مردم و دفاع و تبیین مواضع انقلاب از سوی آنان، بیان کرد: روحانیت، اسوه و الگوی ملت بوده و رهبران الهی جامعه هستند لذا مردم مواضع خویش را با موضع گیری های آنان هماهنگ می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه پیاده کردن عملی اسلام در راستای رسیدن به سبک زندگی اسلامی، برعهده کارشناسان و روحانیت است، اظهار داشت: روحانیان باید با ساده زیستی، حفظ دید طلبگی، پرهیز از اشرافی گری و تجملات و زندگی کردن به سبک مردم، سبب گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه شوند./842/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات