۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۵۵۴۴۱۸
آیت الله حیدری:

انقلاب اسلامی بدون حضور مردم بی معنا است

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکی از مسائل بدیهی است، گفت: انقلاب ما، انقلابی اسلامی و مردمی است که بدون حضور مردم بی معنا است.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن عنوان داشت: چنین روزی را به امام زمان(عج)، امام امت، رهبر انقلاب و ملت شریف ایران تبریک می گویم و ضرورت حضور اقشار مختلف مردم برای پاسداشت چنین روزی به قدری واضح است که نیاز به توضیح ندارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکی از مسائل بدیهی است، خاطرنشان شد: انقلاب ما، انقلابی اسلامی و مردمی است که بدون حضور مردم بی معنا است و پشتوانه و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی، مردم هستند البته این انقلاب از پشتوانه الهی و امام زمان(عج) برخوردار است.

امام جمعه موقت اهواز ابراز داشت: خداوند لطف و عنایتش را وقتی قرار می دهد که مردم صلاحیت، لیاقت و قابلیت داشته باشند و اگر خدای ناکرده زمانی شرایط به گونه ای باشد که مردم از اسلام، انقلاب، خدا و پیامبر و امام زمان(عج) عدول کنند؛ در آن صورت توفیق و عنایت الهی سلب می شود.

آیت الله حیدری اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از روز نخست ثابت کردند که همواره شکرگزار نعمت الهی و قدردان انقلاب اسلامی هستند و همیشه در حمایت از انقلاب حضور داشته و همه توطئه ها را خنثی می کنند.

وی با اشاره به شرایط ویژه ۲۲ بهمن امسال گفت: شرایط خاص بین المللی و تهدیدهای دشمنان اسلام به ویژه اغتشاشات در دی ماه؛ نشان دهنده طمع استکبار جهانی به اراذل و اوباش است حال آنکه چنین طمعکاری با حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن پاسخ مناسب داده خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیداوری کرد تا مردم با حضور پرشورشان قلب امام زمان(عج) و روح پرفتوح امام راحل و شهدا را شاد کنند./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات