۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۵۴۴۷۶
امام جمعه بجنورد:

امام خمینی اسلام ناب را از پشت ابر تاریکی بیرون کشید

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امام خمینی (ره) با قیام خود و به پیروزی رساندن انقلاب، اسلام ناب محمدی را از پشت ابر تاریکی بیرون کشید.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در جمع شماری از مسؤولان، با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب ما حسینی است و شکی در آن نیست؛ زیرا ملت ما از امام حسین (ع) راه عزتمند زیستن و زیر بار ستم نرفتن را آموخته است.

وی افزود: شعارهای امام حسین (ع) از زبان امام راحل (ره) بیرون آمد و به مردم آموخت که باید مسلمان عزت و آقایی داشته باشد و نباید مستکبران عالم بر آن‌ها حکومت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با قیام خود غیرت دینی را به نمایش گذاشت، عزت دینی را به مردم بازگرداند و قدرت اسلام را به مستکبران فهماند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه ما قبل از انقلاب در ظلمت محض بودیم، افزود: در دوران طاغوت، ظلمت جهل، فقر و فساد بر جامعه سایه افکنده بود.

وی خاطرنشان کرد: در آن زمان طاغوت به انواع فسادها مشروعیت داده بود و برخی از مفسدان علناً در جامعه فساد می‌کردند و مردم را به سمت فحشا فرا می‌خواندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: امام (ره) با قیام خود پرده ظلمت را کنار زد و چهره تابناک اسلام ناب محمدی را برای ملت ایران و تمامی ملت‌ها آشکار کرد.

وی تصریح کرد: خداوند حکیم بر ملت ایران منت نهاد و از دل تاریکی نور وجود امام خمینی (ره) را بخشید.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی افزود: امام (ره) در 12 بهمن 1357 با ورود خود به ایران، تخت 2500 ساله شاهنشاهی را ده‌روزه به زیر کشید و قدرت اسلام و عزت ملت مسلمان را به رخ مستکبران عالم کشید.

وی تأکید: دشمنان ایران و اسلام درصدد هستند تا نگذارند انقلاب ما دهه چهارم خود که دهه پختگی و ثمربخشی آن است را ببیند؛ اما همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی از مردم بصیر و همیشه در صحنه خواست با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، فتنه گران و دشمنان بزنند و نهال انقلاب را بار دیگر آبیاری کنند./9314/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات