۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۵۴۵۰۶
مسؤول نهاد فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی معجزه بزرگ امام راحل بود

حجت الاسلام ثقفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه بزرگ امام راحل بود، گفت: بسیاری حتی تصورش را هم نمی کردند که انقلاب به پیروزی برسد و اسلام در این کشور در رأس حاکمیت قرار گیرد، اما دیدیم که امام خمینی(ره) با همراهی مردم این انقلاب را به پیروزی رساند.
حجت الاسلام ثقفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام علی ثقفی مسؤول نهاد فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران، امروز در جمع طلاب و دانشجویان ارومیه در حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در دنیای امروز یک معجزه بزرگ بود.

وی با بیان اینکه همان طور که انبیای الهی برای خود معجزاتی داشتند، انقلاب نیز معجزه بزرگ امام راحل بود، ابراز داشت: بسیاری حتی تصورش را هم نمی کردند که انقلاب به پیروزی برسد و اسلام در این کشور در رأس حاکمیت قرار گیرد، اما دیدیم که امام خمینی(ره) با همراهی مردم این انقلاب را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام ثقفی خاطرنشان کرد: در آن دوران دنیا به دو قطب سلطه پذیر و سلطه گر مبدل شده بود و انقلاب با پیروزی خود قطب مبارزه علیه ظلم و سلطه را تحقق بخشید و در برابر دولت های ظالم و استعمارگر ایستاد و حق را به حاکمیت رساند و چشم امیدی برای مستضعفان جهان شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تا عصر ظهور تداوم خواهد یافت و مسیر انقلاب اسلامی تا تحقق امت اسلامی ادامه خواهد یافت، افزود: انقلاب اسلامی در سال 57 با سقوط رژیم پهلوی تحقق یافت و بعد از آن در سال 58 نظام اسلامی شکل گرفت.

مسؤول نهاد فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران ادامه داد: تحقق جمهوری اسلامی ایران با حرکت سریع و با تیزهوشی خدادادی امام راحل شکل گرفت و پیام آن تحقق اهداف اسلامی و پی گیری آموزه های اسلامی است و تا تحق دولت اسلامی باید حرکت کرد.

وی با بیان اینکه انتظار مهدوی به معنای نقل حدیث مهدوی و آشنایی با رویدادهای ظهور نیست، گفت: اگرچه این‌ها لازم است، فرهنگ مهدوی به معنای پیشبرد اهداف انقلاب است، این القای جدایی به معنای درگیری پیچیده با سکولاریزم است که گرفتار آن شده ایم./854/پ203/ب1

ارسال نظرات